Versetul zilei

Friday, July 15, 2011

Ganduri si sentimente...

Adun in brate clipele pierdute si apoi le strang tare la pieptul meu, desi stiu ca ele nu au sa mai reinvie niciodata.
Ma uit la raza de soare ce clipeste pe cerul albastriu, si ma joc cu ea, o tin langa mine pentru ca nu vreau sa o pierd. Ma uit acum, la tot ceea ce  este in jurul meu, si ma gandesc caci pe toate Dumnezeu le-a creat, si prin ele mi-a vorbit...


Mi-e dor de acea iarna rece, mi-e dor de zapada cristalina, dar  e o vara calda  , inabusitoare, si se tot da la mine, ma  indeamna sa ies afara din casa, dar eu prefer sa n-o ascult.
Bate vantul incet, se joaca cu gandurile mele si ma duce  departe, ma  inclina  inspre trecut, iar apoi ma inclina  inspre prezent si viitor. De  fapt eu  inca incerc sa imi alung teama de viitor, dar  vantul  se pare ca duce gandurile mele si mai departe, si ma  indeamna sa iubesc...


Sa iubesc? Dar, iubesc deja, ce nu vede asta?  Nu, se pare ca nu iubesc destul. Din departare aud soapte, ele imi spun sa il iubesc mai mult pe Dumnezeu,  si sa iubesc cu iubirea Lui, caci fara de El,  eu nu stiu sa iubesc.

Voi stiti sa iubiti?

15 comments:

  1. frumos! >:D<
    Dumnzeu e iubire! De la El trebuie sa invatam!

    ReplyDelete
  2. Frumos si sensibil ... as always ...
    Thanks 4 the reminder ...

    ReplyDelete
  3. Eu cred ca numai Dumnezeu stie sa iubeasca in adevaratul sens al cuvantului.

    ReplyDelete
  4. Eu stiu sa iubesc, insa nu stiu sa-mi arat iubirea! :D:)

    ReplyDelete
  5. pot sa te intreb ceva...? cat la suta te regasesti? desii nu cred ( sau nu vreau sa cred) ca e acelasi lucru la care ma refeream eu... m-am gandit de 2 ori inainte de a pune postarea aia:))

    ReplyDelete
  6. aaaa.....stai! am avut impresia ca mi-ai dat din nou comentariu ca te regasesti:d

    ReplyDelete
  7. :)) e ok... ma gandeam eu la inceput la ce te refereai, dar apoi mi-am spus ceva nu e in regula! dar am vazut ca era doar o greseala de a mea:d
    asa este fara El nu se poate...frumos si artistic ai expilicat:d

    ReplyDelete
  8. Nu stiu de ce am ajus sa zic asta,dar cred ca nici macar un singur om de pe planeta asta nu stie sa iubeasca cu adevarat,nu stie ce e adevarata iubire...inca o data,nu stiu de ce am ajuns la concluzia asta...

    ReplyDelete
  9. cred ca ai dreptate dream, nu stim sa iubim, dar totusi o facem din toata inima..si ne dam silinta, cel putin unii dintre noi:D

    ReplyDelete
  10. Asa cum ai spus si tu Dream,nu stim nici macar sa iubim pe cel de langa noi dar apoi pe Dumnezeu.Dragostea Lui e nemarginita,infinita pentru toti si daca am avea macar un moment de gandire in fiecare zi sau in momente de cumpana cu siguranta poate ne-am stradui sau am incerca sa invatam sa iubim si pe cel de langa noi si pe Cel de Sus:D.Bine gandit si spus LAVINIA..foarte frumos!...:)))

    ReplyDelete
  11. dureros e atunci cand ai fost iubit si nu ai bagat in seama ...
    e bine sa iubesti:)

    ReplyDelete
  12. Este si iubire adevarata,dar rara.Iubirea cea mai adevarata este cea fata de Dumnezeu.

    ReplyDelete