Versetul zilei

Friday, July 8, 2011

Picaturi de cuvinte...

"~De ce plange cerul?
-Nu plange, doar ca ploua...
~Si de ce ploua?
-Pentru ca avem nevoie de ploaie pentru recolte."


La fel ca stropii de  ploaie, ce aluneca usor pe geamurile noastre, sunt si incercarile prin care trecem, ele cad peste noi , si au datoria de a ne determina sa devenim mai buni decat suntem, mai tari, (in anumite domenii) dar, asta nu inseamna ca avem voie sa uitam de unde am plecat.

Stiu, sau cel putin cred ca  sunt multe persoane care au cate un exemplu pe care il urmeaza, sau poate o persoana pe care o apreciaza, si isi zic adesea: "  As vrea sa fiu si eu asa!", insa am invatat ca este de ajuns sa fii tu insati, sa iti asculti inima si sa iti asculti constiinta. E bine sa  ai exemple bune in viata, dar este si mai bine  sa fii tu, sa faci propriile tale greseli si sa inveti din ele, asta nu inseamna ca nu vei putea invata si  din greselile altora.
Doar fii tu insati, insa nu uita ca Cineva iti cunoaste fiecare pas, si va fi acolo sa te ridice atunci cand vei cadea !

11 comments:

  1. frumos... Ca tineri cred ca este bine sa avem un exemplu de la care sa invatam pe calea credintei un fel de pavel ''calcati pe urmele mele intrucat si eu calc pe urmele lui Hristos'' si pavel a incurajat a avea un exemplu... Eu cred ca este nevoie de exemple pentru ca noi oricum avem tendinta sa ne uitam in jur si de multe ori ne facem o parere despre cum trebuie traita viata crestina si este nevoie de exemple care sa calce pe urmele lui Hristos si sa arate lumii o viata de credinta luata la modul serios, crestini sunt multi in lumea asta dar crestini adevarati sunt putini... Daca ai un exempu nu inseamna ca nu esti tu insuti si biblia incurajeaza invatatura din grelile altora si il numeste intelept pe cel ce invata astfel in viata. Bineinteles sunt si persoane care vorbesc doar in replici auzite de la altii, buni oratori sau mai stiu eu ce dar dupa parerea mea acesti oameni nu au incredere si siguranta in ei insisi si deacea nu vorbesc cu cuvintele lor... Gbu

    ReplyDelete
  2. Cat de frumos ai spus"insa am invatat ca este de ajuns sa fii tu insati, sa iti asculti inima si sa iti asculti constiinta". Foarte adevarat.

    ReplyDelete
  3. Cerul plange pentru ca plange Dumnezeu!!!:(

    ReplyDelete
  4. Ai perfecta dreptata in tot ceea ce zici.Sa fim noi insine dar sa nu uitam niciodata de unde am plecat si cine ne-a creeat :)

    >:D<

    ReplyDelete
  5. ce frumos... asa e unele incercarcari ne trezesc la realitate!

    ReplyDelete
  6. Mi-a plăcut asta:
    Cineva iti cunoaste fiecare pas, si va fi acolo sa te ridice atunci cand vei cadea !

    ReplyDelete
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    ReplyDelete
  8. Superb! Superb draga mea Lavinia! O altă postare care mi-a ajuns la suflet.

    ReplyDelete