Versetul zilei

Monday, July 11, 2011

Sa fie lumina!

Si apoi, "Dumnezeu a zis :  Sa fie lumina! Si a fost lumina" Geneza 1:3

Unora le este  greu sa creada ca exista Dumnezeu, insa eu nu pot intelege de ce, pentru ca, daca stai sa te gandesti bine, pana si modul in care esti creat arata ca exista Dumnezeu, si ca numai prin El ar putea exista viata.

Cum se poate ca unii oameni sa  afirme ca  provenim  din evolutie, cum se poate sa se fi creat totul din nimic?  Se poate face dintr-un aluat de paine prajitura?  Sau dintr-un ceai suc?

Suntem niste fiinte umane, modelate cu atata intelepciune, chiar credeti ca provenim din maimute , din evolutie?  Mi se pare absurd, pana si cei mai mari intelepti au ajuns sa sustina  ca Dumnezeu exista si ca oricat am incerca  viata nu poate fi explicata printr-o teorie ci numai prin existenta unei fiinte superioare noua, Dumnezeu.

Voi ce credeti? Fiti sinceri, nu va ia nimeni la bataie:))

20 comments:

  1. Si mie mi se pare o prostie chestia asta cu "Nu cred in Dumnezeu ca nu exista dovezi care sa arate faptul ca El exista":|.
    E stupid! Nu zic mai multe pentru ca as incepe sa-i jignesc pe cei care gandesc in acest fel si stiu ca nu sunt in masura sa-i judec:D.
    Las doar un citat care e afisat pe peretele coridorului din scoala mea si care ma motiveaza sa cred in Dumnezeu:

    "Daca Dumnezeu nu exista, iar tu crezi in El, atunci nu pierzi nimic. Insa daca exista si tu nu crezi in El, atunci ai pierdut totul" :]

    O seara frumoasa!:]

    ReplyDelete
  2. interesant cum nimeni nu arata evolutia la plante, la elementele chimice, doar iau o bucata de plastelina si intind de ea si zic ca asa s-au dezvoltat dinozaurii.
    intai si-au ''dezvoltat'' gura si apoi au vazut...scuze, si-au dezvoltat ochii si apoi au vazut ca nu au nimic de mancare.
    au dezvoltat mancarea si apoi au vazut ca nu au stomace.
    evolutia inseamna ca nu exista moarte, nu ai cum trai si dezvolta in milioane de ani, ai muri intr-o secunda fara aer.
    un strung e gata doar cand e gata si trebuie sa fie si racordat la curent ca sa functioneze, nu poti fi gata pe bucati.
    multi il urasc pe Dumnezeu, asa cum isi urasc si parintii, dar nu aveau sa ajunga maturi daca nu ingrijea cineva de ei. isi baga parintii in azile si il renega pe Dumnezeu, apoi zic ca au evoluat.

    ReplyDelete
  3. Lumina sa te calauzeasca mereu...suflet drag...sigur Dumnezeu exista,el exista in fiecare din noi,eu tot timpul am avut incredere in el,bineinteles ca si acum...fara el ...acum nu mai eram.

    ReplyDelete
  4. eu intotdeauna am crezut in Dumenzeu, chiar daca de multe ori l-am neglijat.

    ReplyDelete
  5. Nu stiu ce sa zic..cunosc si eu cateva persoane care cred cu desavarsire in teoria evolutionista. Mie mi se pare ca ei prefera sa ignore adevarul din simplul fapt ca le este mai usor sa nu se gandeasca la ziua la maine si la faptele pe care le fac astazi. Sunt genul de oameni care se lasa condusi de zicala "Traieste clipa", indiferent de consecinte. Sau..de ce nu? Sunt atat de orbi sa vada frumusetea si iubirea pe care a pus-o Dumnezeu in fiecare lucru pe care il putem vedea, si mai presus de toate in noi, fiii Sai. Pana la urma, din pacate, nu putem sa facem prea multe in aceasta privinta.

    ReplyDelete
  6. Bună Ziua, Lavii ! (A£avinia IµÑ—з)
    ~
    Să ştii doar că lucrurile nu sunt chiar aşa simple !
    Eu am fost mai întâi ateu (totuşi, pentru că aveam raţiune, mă consideram 50%; nu am alergat pentru 1% în plus, nici de o parte, nici de cealaltă ! ... eram ceea ce am primit !)
    Apoi, a venit 1989, decembrie. În "Piaţă", m-am descătuşat de anumite confuzii.
    Într-o zi (seară de fapt; mă îndreptam înspre Piaţa Universităţii) m-am adresat către Dumnezeu. Ştiam că nu direct, ci prin intermediari (îngeri !) o pot face. Simţeam că nu sunt prea curat. Mi l-am imaginat ca pe o persoană ! L-am rugat ! Şi eram sigur că voi primi răspuns ! Şi am primit.
    De atunci, nu sunt mulţumit deloc de mine: nu pot să mă apropii, cât mi-aş dori ... de aproape.
    Pierd încă mult timp ... cu altele ! Ştiu.
    De fapt, a te apropia ... cred că înseamnă să STAI, mai mereu, cu gândul la Dumnezeu !
    Dar să şi faci ceva !
    Încă nu am găsit ceea ce ar trebui să fac eu ! Eu însumi, pentru mine în primul rând: pentru a putea să dăruiesc şi altora, cât mai eficient, cât mai benefic.
    De aceea, pentru că tot intru în Virtual, mi s-a părut firesc ~ schimbul informaţional ! În timp, mi-am găsit mulţi ... Prieteni (bine ... "discutabil"; sunt de acord), dar şi un "soi de program" personal: Oglinzile mele = ceilalţi !!! În mare, se rezumă la câteva "funcţii":

    - tot ce văd la ceilalţi, îmi aparţine şi mie ... mănuşă !
    - mi i-am ales pe sprânceană, după propriile afinităţi (şi încă ... "se lucrează, la greu" !)
    - fiecare are propriile "libertăţi", propriul "drum" în Drum !
    - fiecare, în funcţie de ceea ce i s-a dat (şi, din ceea ce i s-a dat, atât cât a primit) este răspunzător de faptele proprii, dar şi de ... efectele produse celorlalţi.

    Mă opresc, pentru că mă apropii de 1800 de "caractere".
    ~
    Cornelius, :)

    ReplyDelete
  7. Am revenit, domnişoară £avinia εїз. Mai devreme (din grabă), v-am redactat greşit numele: îmi cer Iertare ! Mie nu-mi displac, comentariile fluviu. Însă, dacă doriţi altfel, pe viitor pot face trimitere către un comentariu*postare, în felul următor:
    Bună Ziua ! Doamnei (sau domnului) X !
    ~
    "Blablabla", adică spun totuşi două vorbe despre articol, apoi, o părere mai în "detaliu", o pot preciza prin sintagma (LINK) : "la mine"; "aici"; "vă invit"
    ~
    Exemplu:
    Bun ziua, domnişoarei £avinia εїз !
    ~
    Să ştiţi că lucrurile nu sunt chiar aşa simple !
    Eu am fost mai întâi ateu ! Apoi, evenimentele din 1989 mi-au declanşat şi mie "Schimbarea" !
    Desigur însă că, un comentariu de bun simţ (adică scurt !) nu poate include o multitudine de aspecte.
    V-am răspuns "provocării", mai pe larg, la mine !
    Doamne ajută !
    ~
    Cornelius, :)

    ReplyDelete
  8. ~ganduri.aruncate.pe.net. stiam si eu citatul ala:X
    ~Anonim sunt de acord cu tine ...
    ~gabriella cred ca niciunul din noi nu am mai fi existat acum fara El..:( eu am vazut de multe ori cum datorita Lui am trait...
    ~Nymphetamine toti il neglijam,dar important este sa ne dam seama de acest lucru si sa nu-l mai facem, sau cel putin sa ne dam silinta.
    ~Dreams*Link cred ca ai dreptate cu ambele variante.
    ~DoarATAT ma bucur ca nu mai esti ateu acum :)
    >:D<

    ReplyDelete
  9. Nu stiu ce sa zic. Pentru mine e inca p mare dilema :|

    ReplyDelete
  10. Da ! Mulţumesc !
    Însă, în Timp. mi-am dat seama câţi ani am: adun secundele "comuniunii mele cu Divinitatea" şi transform în minute, minutele în ore, orele în zile, zilele în luni, lunile în ani, anii ... deja înseamnă că sunt "mare" !
    În cei aproape 22 de ani de la "revoluţie", în cei 55 de ani (degeaba) ai mei, vârsta mea reală, cred eu că este de doar câteva luni de zile ! Adică atât cât am reuşit să adun, clipă de clipă, căutându-L pe Dumnezeu ! Rugându-l ! Mulţumindu-i !
    Apoi, dacă au fost (acestea, de fapt, adună cel mai mult timp !!), dedicându-I faptele mele !
    ~
    Dar, doar EL ŞTIE !
    Noi, dacă ÎL căutăm, bine, dacă nu, nu !
    ~
    Cornelius, :)
    Îmi cer iertare ! Sper să nu vă uit, pt. Traseu, căci, m-am împrăştiat tare mult. ~,

    ReplyDelete
  11. Ok.Sa zicem ca ne tregem din maimuta,dar apoi nu stam sa ne gandim maimuta din ce se trage?De unde vine ea?Cine a creat-o?
    Daca stai bine sa te gandesti orice lucru din care crezi ca ai aparut tu,ca si om,pana la urma trebuie sa fie facut din ceva,sau din cineva,si de cine sa fie facut oare?Cred ca de Dumnezeu.
    Eu cred ca exista Dumnezeu si daca al nu ar fi existat nu am fi existat nici noi,nici maimutele sau orice lucru din care se crede ca ne-am fi tras noi.

    ReplyDelete
  12. Am auzit multa lume care afirma ca noi,oamenii provenim din maimute!Eu insa nu cred nimic.Daca noi provenim din maimute acum de ce nu mai e asa?!
    Dumnezeu ne-a creeat!!!SI atat!

    ReplyDelete
  13. Din pacate exista tot mai multe persoane care sustin ca''Dumnezeu nu exista''.
    Din pacate am intalnit persoane care nu cred in existenta lui,si oricum de mult am incercat sa le explic cum am putut mai bine,sa-i invat nu am reusit.
    Din pacate unii oameni ajung sa creada in el doar dupa ce trec printr-o tragedie care le marcheaza viata...sau poate ca nici dupa asta nu cred pentru ca multi spun''Daca exista de ce a lasat sa mi se inample asta/asa...''.
    Cred ca oricat de mult am incera sa`i invatam pe unii nu vom reusii poate niciodata...
    Traim doar cu speranta ca intr-o buna zi li se va lumina mintea si sufletul si ca vor intelege ca noi toti avem un singur Tata,pe Dumnezeu!

    ReplyDelete
  14. oamenii au nevoie sa creada in ceva, altfel, sunt pierduti.

    ReplyDelete
  15. Dumnezeu exista si prin El existam si noi in fiecare zi! Exista tot felul de teorii in lumea aceasta, dar tot ce putem face este sa ne rugam pentru cei ce nu cred...

    P.S ti-am spus eu ca ma inspiri:d:)) mi-ai trezit niste ganduri asa de frumoase... App foarte faina idea de postare... si imi place ultima fraza din postare:d bravo

    ReplyDelete
  16. cred in Dumnezeu,mai ales in momentele de cumpana,pentru ca stiu ca o sa isi aduca aminte si de mine si o sa ma sprijine.

    ReplyDelete
  17. Parintele Arsenie Boca spunea: “Nu suntem din maimuță dar mergem cu pași repezi spre ea.”-din păcate cam așa este.Părerea mea că este alegerea fiecăruia.Unii vor să fie maimuțe,dar eu nu mă consider un astfel de animal!Sunt atâtea alte animale,așa că aș avea de unde alege.Aș prefera, de exemplu, un porumbel.

    ReplyDelete
  18. El ne-a creat, El e in tot si in toate, teoria evolutiei e doar o teorie. oricat ai cauta in "stinta" tot la EL ajungi

    ReplyDelete
  19. Daca Dumnezeu nu ar exista, am fi nevoiti sa il inventam!

    ReplyDelete
  20. Adevarat ce spui tu, draga Lavinia. Exista un maret si minunat Dumnezeu!:)
    Daca ai vrea sa imi dai id-ul tau...am nevoie sa cresc impreuna cu tine!:)>:D<
    Ramai in dragostea Lui!:)

    ReplyDelete