Versetul zilei

Monday, July 4, 2011

Daca tu ai disparea

                                                                                    Poezie de Adrian Paunescu,

                                                             Daca tu ai disparea,
                                                             Intr-o noapte oarecare,
                                                             Dulcea mea, amara mea,
                                                             As pleca nebun pe mare.

                                                             Cu un sac intreg de lut,
                                                             Si-o spinare de nuiele,
                                                             Sa te fac de la-nceput
                                                             Cu puterea mainii mele.

                                                             Lucru lung si monoton
                                                             Sa te inviez femeie,
                                                             Eu, bolnav Pygmalion,
                                                             Hai, si umbla, Galatee.

                                                            Daca tu ai disparea,
                                                            Fi-ti-ar moartea numai viata,
                                                            Dulcea mea, amara mea,
                                                            As pleca in tari de gheata,

                                                           Sa te fac din turturi reci,
                                                           Sa te-mbrac in promoroaca
                                                           Si apoi sa poti sa pleci,
                                                           Orisiunde o sa-ti placa.

                                                               ...................................

                                                            Daca tu ai disparea
                                                            Si din rasu-mi si din plansu-mi,
                                                            Te-as gasi in sinea mea,
                                                            Te-as zidi din mine insumi.

14 comments:

  1. felicitari Lavinia!!!!!!!!!!!!!!
    e superba poezia!!!!

    ReplyDelete
  2. oooou :O :O :O tu ai compus aceasta poezie?

    ReplyDelete
  3. foarte frumos..imi plac poeziile lui,sunt pline de viata

    ReplyDelete
  4. nu eu, e de Adrian Paunescu am scris chiar la inceput:D

    ReplyDelete
  5. imi aduce aminte de doua melodii :D

    ReplyDelete
  6. O-zone - Oriunde ai fi (de la versurile "dulcea mea, amara mea")

    Bosquito - Iubita mea (de la versurile "daca tu ai disparea" )

    ReplyDelete
  7. "Daca tu ai disparea,
    Intr-o noapte oarecare,
    Dulcea mea, amara mea,
    As pleca nebun pe mare."
    GENIAL

    ReplyDelete
  8. ~dana nu ma lasa sa intru pe profilul tau:(
    ~Arpi, se mai intampla :))

    ReplyDelete
  9. Totul se rupe de dragoste. Cat imi place!

    ReplyDelete