Versetul zilei

Tuesday, June 21, 2011

O poveste inspirata din viata reala...

"Astazi este o noua zi din viata ta,
In buchetul tau de flori inmiresmate,
S-a mai adugat inca o lalea..."


Omule, tu esti un calator si zi de zi alergi grabit pe drumul vietii tale, cautand sa ajungi acolo unde ti-ai dorit, sa-ti imiplinesti visele.
Astazi, opreste-te te rog, si ia in brate un buchet cu flori, observa-le si asculta-le pe fiecare, ele au sa-ti spuna multe povesti dar dintre toate una va fi cea mai frumoasa si mai reala...
Cineva , astazi ti-a daruit o zi cu soare de care sa te poti bucura, Cineva astazi i-a poruncit inimii tale sa mai bata, tic-tic -tac...
Dar haide, asculta povestea...

Undeva in inaltul cerului locuia un Imparat care arata multa dragoste fata de supusii lui asa ca intr-o dimineata insorita s-a gandit sa le trimita din cer o ploaie de binecuvantari, care sa le umple viata de fericire si de iubire.Dar oamenii nici macar nu au observat picuricii de ploaie ce cadeau armonios, erau prea grabiti..Mai tarziu Imparatul si-aspus, am stau de vorba cu copiii mei, am sa le spun cat de mult doresc ca sa-i ajut sa-si rezolve problemele, insa oamenii nu l-au bagat in seama, i-au vorbit urat si l-au alungat.Cu toate acestea El nu s-a suparat ci a continuat sa astepte....
S-a lasat noaptea si unu mic copilas, s-a  plecat pe genunchi si a zis in soapta: " Doamne iti multumec pentru ploaia cea calda de dimineata, pentru ca ai stat de vorba cu mine si mi-ai ascultat durerea, Doamne iti multumesc pentru ca mi-ai fost mama si tata astazi, parintii mei au fost prea ocupati ca sa o faca."

5 comments: