Versetul zilei

Tuesday, June 28, 2011

Vin de pe Marte...

Nu ma deranja, eu numar stelele, numar clipele pierdute, numar picaturile de ploaie ce-au cazut candva pe langa geamul meu...
Eu numar lacrimile ce s-au prelins pe-un obraz de copil, brazdat de soare...
Imi numar esecurile...tu doar accepta-ma!

De fapt, in sufletul meu ploua, dar numai Dumnezeu stie asta, asa ca am sa-L rog pe El sa continuie versurile mele, El o sa va explice mai bine ce simt...
Dar, la ce folos? Sunt o ciudata, vin de pe Marte, credeti-ma, m-am ascuns aici in lumea oamenilor , am vrut sa caut iubirea, acum ca am gasit-o nu mai vreau sa plec...

14 comments:

  1. hm... Frumoasa postare dar incearca sa-ti numeri binecuvantarile, esecuri si suferinte tot vor venii pe cale dar putem sa alegem sa le punem pe toate la suflet, sa ne lingem ranile sau sa trecem mai departe cei care sunt ai lui Dumnezeu vor suferi vor fi defaimati si oamenii vor spune lucruri false la adresa lor dar tu amintesteti intotdeauna sa-ti scri intristarile pe nisip iar binecuvantarile pe stanca intristarile lasale sa treaca si nu te mai gandi la ce a fost ci gandeste-te mereu la binecuvantari

    ReplyDelete
  2. multumesc >:D<

    ~ganduri.aruncate.pe.net. faina asta:D :)))
    ~Nymphetamine ce anume e E.T. sau cine?:D :$

    ReplyDelete
  3. ~adda, stiu ca ai dreptate, dar cateodata e greu sa scrii intristarile pe nisisp.

    ReplyDelete
  4. Foarte frumos Lavinia...totul este scris din suflet,sincer si necosmetizat.Felicitari.

    ReplyDelete
  5. Noi cu totii venim de pe o planeta cosmica la un moment dat :)

    ReplyDelete
  6. "...am vrut sa caut iubirea, acum ca am gasit-o nu mai vreau sa plec..." Frumos spus!

    ReplyDelete
  7. nu stiu asa mi-a venit mie :))te-am adaugat la blogroll ca sa mai intru:D

    ReplyDelete
  8. Lasa-l pe EL sa-ti stearga toate gandurile negre, toate lacrimile...
    Si zambeste martiano:)

    ReplyDelete
  9. ~gabriella cred ca ceea ce vine din suflet ajunge in inima, de aceea e bine sa scriem din suflet.multumesc, dar sincera sa fiu nu doresc sa fiu felicitata, ci doar sa pot ajuta prin ceea ce scriu...
    Adica, simt ca nu e meritul meu..ci al Lui.

    ~Irina Constantin se poate:))

    ~Mallynna de fapt cred ca ne gaseste ea pe noi...

    ~Florea e bine:)

    ~elena marin-alexe asta incerc :) >:D< multumesc de vizita.

    ReplyDelete
  10. da stiu ca nu este unsor... A fost o incurajare.

    ReplyDelete