Versetul zilei

Tuesday, June 14, 2011

Copil inocent m-ai părăsit...

Te-am aşteptat, am suspinat la gandul că într-o zi am sa simt iar caldura ta strapunsă de raze reci şi de picurici de ploaie...Te-am aşteptat căci am ştiut că ai să vii intr-o zi cu somnul tău dulce de dimineaţă...Şi iata-te!Ai venit! Acum am picat din cer, am căzut pe ganduri ştii de ce? Pentru că mi-am spus: a venit timpul sa te preţuiesc, dar pana acum oare ce am facut? Oare timpul nu a fost acelaşi veşnic călător? 
Visez acum...Dar stai, aud o voce...
E vocea Tatălui meu bun, ce ma trezeşte la realitate şi parcă ar vrea să îmi spună:

 Copilul meu, intorce-te din drum, e incă noapte...

 O,  noapte ce păcat! Am vrut ca să mă plimb prin ploaia caldă de afară, am vrut ca floricelele să le mai adun odată de pe câmpia înflorită, am vrut ca fluturaşii să ii pot urma în zbor, cum Tată, cum se poate ca să fie noapte?

 Copilul meu, afară e lumină şi-n sufletul tău la fel dar păsărelele nu au de gând ca să mai vină, căci vremea lor e gata ,a trecut, iar ploaia cea în care altădată tu dansai, e acuma a altcuiva, altcineva fuge în picioruşe desculţe prin colţul tău de rai...

Cum dar de ce?
Oh, copilul Meu, tu ai crescut...dar nu-ţi fa griji caci Eu sunt tot lângă tine.
Dar tată....eu...
 Tu doar invată să iubeşti, să ierţi, să admiri , să preţuieşti, să te rogi, să plangi, să asculţi, să râzi...tu doar fii tu în continuare...
Copil inocent, m-ai părăsit, te-ai dus spre un alt orizont ca eu să nu te pot ajunge...de ce oare ai plecat?

7 comments:

  1. frumos noul aspect al blogului. Pentru ca din pacate toti ne maturizam:( mai tarziu sau mai devreme. Si oricat de mult am adora ploaia de lumina ce ne incalzea zilele in fiecare dimineata a copilariei noastre, timpul trece:(

    ReplyDelete
  2. Lavinia ai scris foarte frumos!
    Aceasta postare ma pus pe ganduri...sincer nam cuvinte!:|

    ReplyDelete
  3. Copilaria daca vrei, nu te va parasi niciodata, sufletul tau poate fi de copil pana la adanci batraneti. Nu lasa sufletul sa imbatraneasca ...........niciodata!!!
    Iar cum deja stii, tine-l aproape pe Dumnezeu.

    ReplyDelete
  4. Nu a plecat ,a ramas acolo ,trebuie doar regasit.

    ReplyDelete
  5. buna Lavinia...intra pe blogul meu si apoi in joc;))

    ReplyDelete
  6. Heii>:D<..intra pe blogul meu si participa si tu la joc!:)

    ReplyDelete