Versetul zilei

Wednesday, June 22, 2011

Bun venit in lumea mea!

Nu ma alunga, aici e lumea mea, lasa-ma sa fiu asa imperfecta cum ma vezi, lasa-ma sa visez cu ochii deschisi, lasa-ma sa fiu o noua eu...
Daca vreau sa iti dau sfaturi o fac pentru ca vreau ca sa te ajut asa cum stiu eu, poate ca nu le pot respecta intru totul dar asta nu inseamna ca nu cred in ceea ce spun.
Nu ma judeca, cunoaste-ma mai intai si apoi spune-mi cine sunt...
Nu-mi lua id-ul pentru ca nu este valabil, daca vrei sa vorbesti cu mine anunta-ma!
Permite-mi sa fiu eu intr-o lume ascunsa in lumina sufletului, permite-mi sa invat impreuna cu tine drumul spre vesnicie...

17 comments:

  1. Primul comment pe noul blog :"> . Ce pot sa spun..keep going :D
    >:D<

    ReplyDelete
  2. felicitari pentru noul blog ! >:D< :*

    ReplyDelete
  3. Bine te-am gasit in noua ta lume ...
    Multumim ca ne lasi sa vedem portiuni din ea ...
    Never give up ... never give in ... keep on goin'!

    ReplyDelete
  4. Si al doilea comentariu vine imediat:)
    E alegrea ta daca vrei sa iti faci un blog nou sau nu,eu sunt sigura ca si aici o sa faci o treaba buna sa cum ai facut si pe celalalt,sunt alaturi de tine>:D<

    ReplyDelete
  5. Ma bucur ca nu ai renuntat de tot sa scri ,imi place sa te citesc.

    ReplyDelete
  6. ~ Denisa, multumesc :)
    ~Anna, multumesc :)
    ~Misu R. bine ai venit :) multumesc pentru incurajare.
    ~...ღ...Dream...ღ... Multumesc :) >:D<
    ~ღAzucenaღ si mie imi place sa te citesc.

    ReplyDelete
  7. am fost pe faza, d-aia am raspuns asa repede:)):d

    ReplyDelete
  8. mai mereu sunt b-)
    deci nu trebuie sa te miri

    ReplyDelete
  9. >:d< Ai inceput sa mergi pe un nou drum si sper ca soarele sa-ti lumineze calea...

    ReplyDelete
  10. multumesc diana>:D< si eu sper:* la fel si tie sa-ti lumineze drumul in continuare!

    ReplyDelete
  11. Scumpa mea!>:D<
    Daca tot ai scris postul asta,imi permit sa-ti spun ca ma bucur din tot sufletul ca te-am cunoscut.Ma bucur ca mai exista si persoane ca tine!
    Iti multumesc pentru tot!
    Si sti ce-ti spun eu intotdeauna,nu?
    Be strong!

    ReplyDelete
  12. Imi place mult aspectul :x
    Si titlul :*

    ReplyDelete