Versetul zilei

Tuesday, February 21, 2012

Cutiuţa cu idei 5!

NOTA! Cutiuta cu idei este o rubrica aparte, in care voi scrie citate, poezii, sau orice imi trece prin gand, si voi scrie atunci cand voi simti deci nu are o zi anume.Sper sa va placa!

Poezie...
Viaţă, tare ciudată eşti,
Dumnezeu te-a făcut aşa,
Complicată,ca-n poveşti
Dar simplă ca şi o stea.

Timp, tare hain eşti,
Mereu de noi ai fugit!
Dar azi, te prăpădeşti,
Căci ştii,că te-am iubit.

Credinţă, tare ciudată eşti,
Şi totuşi nu te condamn,
Mi-ai dat o viaţă ca-n poveşti,
Mi-ai dat tot ce speram.

Dragoste, tare naivă eşti,
Mereu eu te-am crezut,
Dar n-am văzut cum creşti,
Cu fiecare zi mai mult.

33 comments:

  1. Imi place enoooorrrmmm de mooolt poezia !
    Sa mai postezi poezii pentru ca imi plac foarte mult !

    ReplyDelete
  2. " Timp, tare hain eşti " Tocmai mi-a ghicit urmatoarea postare!!

    Super poezia :X

    ReplyDelete
  3. Inspirata poezie!
    Seara placuta Lavi!

    ReplyDelete
  4. Frumoasa poeziee :X Mai ales ultima strofa :D

    ReplyDelete
  5. eheeeeeee dc nu scri ceva despre primavara:))vine vine primavara

    ReplyDelete
    Replies
    1. o idee buna, oricum stiu ca inca sunt datoare :)

      Delete
  6. :)) foarte frumos....cineva vrea sa se indragostesca? :P

    ReplyDelete
  7. citesc in cuvintele tale o concluzie de moment...un diagnostic al trairii prezente. frumoasa impartasire a gandurilor! :)

    ReplyDelete
  8. viata e ciudata ..depinde din ce unghi o privesti")

    ReplyDelete
  9. aaaaa acum ai 2 primavara si vara=))

    ReplyDelete
  10. "Viaţă, tare ciudată eşti,
    Dumnezeu te-a făcut aşa,
    Complicată,ca-n poveşti
    Dar simplă ca şi o stea."...frumose versuri...simple si scrise cu sufletul.

    ReplyDelete
  11. Mie imi place, e chiar frumosa poezia :)

    ReplyDelete
  12. love it!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  13. ce mi-ar place sa fiu pe pajistea aceea acum....

    ReplyDelete
  14. Cat de frumoasa e:x
    Cred ca e frumos cand te gandesti ca dragostea creste...

    ReplyDelete
  15. Frumoase versurile cât și poza!
    Zi minunată !

    ReplyDelete
  16. Compui niste poezii tare frumoase :* !

    ReplyDelete