Versetul zilei

Tuesday, February 21, 2012

Articol special!

Astăzi aş vrea să mulţumesc unor persoane care au fost aici încă de la început, şi au continuat să mă citească pe parcursul acestor 2 ani, apreciez acest lucru.
Aceste persoane sunt:
Carolina,
David Ionel Remus,
Florea,
Anny Igret,
elena marin-alexe
Florin,
adda life
roua
Symona
FreeSeoDesign
Şi de asemenea aceste mulţumiri sunt valabile şi pentru persoanele care m-au urmărit ca anonimi sau care m-au urmărit în tăcere.
Şi  vă recomand acest articol: Gânduri , idei la o cană de ceai

15 comments:

  1. comentarii nu dau nici ei, sunt zgarciti ;)) >:D<

    ReplyDelete
  2. 2 ani deja? :O:O

    Bravo!! La cat mai multi !

    ReplyDelete
  3. "La mulţi ani" pentru cei doi anişori, să ai parte de cât mai mulţi şi nu renunţa la scris. Aduci un bulgăre de lumină în viaţa celor care te citesc!

    ReplyDelete
  4. yuii...2 anisori , ce tanar este blogul tau ;)) .La multi ani si la cat mai multe postari .
    Mie imi pare rau ca nu am intrat in aceasta ,,lume a blogurilor" mai repede ca sa dau peste blogul tau .Eu abia am 8 luni de cand am facut si citit primul blog :(( .Oricum , iti voi urmari blogul mereu !

    Toate cele bune !

    ReplyDelete
  5. >:D< Laaa multi ani!>:D< Te pup!>:D< :X

    ReplyDelete
  6. Din cate am inteles ai implinit 2 ani de blogging. Iti doresc sa te mentii in aceasta lume a blogurilor cat mai mult. La multi ani! :)

    ReplyDelete
  7. 2 ani??
    waw!
    ce sa zic! iti urez sa ne dai cate o lectie prin fiecare postare a ta inca vreo 20 de ani :D.
    eu te urmaresc in tacere ;)
    imi place mult ce faci tu aici si te sustin!

    ReplyDelete
  8. Lavi,iti multumesc din suflet. Am ramas fara cuvinte, multumesc pentru apreciere si ma bucur ca am ajuns sa te citesc pentru ca esti o persoana deosebita si raspandesti bucuria pentru viata, ne pui un zambet pe fata! te imbratisez cu drag

    ReplyDelete
  9. LA MULTI ANI si la cat mai multe postari la fel de frumoase ca pana acum.:* >:D<

    ReplyDelete
  10. multumesc pentru urarule voastre :)
    dar nu vreau sa se inteleaga gresit, nu am implinit 2 ani acum, 2 ani am implinit in ianuarie , acum doar am vrut sa multumesc acestor persoane :d

    ReplyDelete
  11. Off Lavinia, abia acum am vazut acest articol. Sorry...
    Nu renunta la visul tau... :D

    ReplyDelete