Versetul zilei

Saturday, February 11, 2012

Cât valorează Dumnezeu pentru tine?


Am vrut să devin una cu timpul, dar n-am putut încă mă lupt cu el, încerc să îl împart în mii de bucăţele şi până la urmă tot nu fac nimic. Însă astăzi am decis să nu mai fiu aşa de zgârcită şi să îi dau şi Lui din timpul meu. Oare nu s-ar bucura Tatăl nostru, Dumnezeu să vadă că îi acordăm şi Lui câte puţin din preţiosul nostru timp pe care oricum îl irosim în cea mai mare parte?
Poate că noi nu ne dăm seama, dar Dumnezeu ne acordă atenţie la fiecare dintre noi în fiecare secundă, în fiecare minut.Ne dă putere să înaintăm pe drumul vieţii, să ne împlinim visele , ne dă persoane dragi care să ne susţină, ne dă sănătate, dragoste şi pace. Ne dă lumină, speranţă şi nădejde. Ne ajută la fiecare pas pe care îl facem şi ne întinde mâna atunci când suntem căzuţi, oare se merită ca să îi acordăm şi noi puţin din timpul nostru?

 Comunicarea cu Dumnezeu presupune timp sacrificat pentru El, suntem noi gata să facem un astfel de sacrificiu? De cele mai multe ori îl punem pe Dumnezeu pe locul 2, 3, sau chiar pe ultimul loc din viaţa noastră. Şi eu am făcut aşa, fără ca măcar să îmi dau seama.Noi credem că mergem bine şi că stăm bine în relaţia cu El, dar poate e timpul să ne oprim, să ne facem o socoteală...
Cât valorează Dumnezeu pentru tine? Ocupă El un loc important în viaţa ta? Dacă răspunsul e nu, înseamnă că trebuie să-ţi reorganizezi priorităţile.

P.S. Acest articol a fost facut cu ajutorul unui articol mai vechi pe care il gasiti aici , inceputul e acelasi dar sfrasitul e diferit!

21 comments:

  1. Cum iti spuneam, imi place mult citatul lui A.W.Tozer: ,, Cine Il cunoaste pe Dumnezeu, isi face timp pentru El. "

    ReplyDelete
  2. nu e nevoie de atarea intebari....am intele!...trebuie sa accept adevarul si sa arasesc scena....

    PS- numai bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ai inteles , dar eu nu am inteles din ce ai vrut sa spui, la ce scena te referi?

      Delete
  3. CU siugranta ocupa cel mai important loc din viata mea,desi uneori nu simt asta,dar El este Cel care imi coordoneaza toti pasii si toate gandurile mele,El este cel care inca ma mai tine in viata!Iti multumesc,Doamne pentru asta!

    ReplyDelete
  4. Am citit cu drag ambele articole ! Pentru mine Dumnezeu este totul , zilnic ii acord cateva minute . Fiecare pas pe care il fac este facut cu voia lui Dumnezeu . Si pana acum cativa ani (inainte de acea experienta despre care ti-am povestit) am facut o greseala imensa , nu-L puneam pe primul loc pe Dumnezeu ...insa acea ,,experienta" m-a ajutat enorm de mult !

    Foarte frumos articolul !

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ma bucur ca le-ai citit cu drag...
      si ma bucur ca raspunsul e afirmativ.

      Delete
  5. Ai scris foarte frumos.. Dumnezeu conteaza pentru mine, poate fi un sprijin,e ultima varianta..

    ReplyDelete
  6. Dumnezeu valoreaza foarte mult pentru mine .Dar nu ii acord suficient timp ,dar citind articolul tau am sa-i acord o mare parte din timpul meu irosit degeaba .
    O duminica frumoasa >:D<

    ReplyDelete
  7. Nu cred că se poate explica în cuvinte cât înseamnă Dumnezeu pentru noi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dar nu era vorba de cat inseamna pt noi, ci de cat valoreaza in timp pt noi...

      Delete
  8. Buna intrebare:) sa stii ca n-am un raspuns
    :(

    ReplyDelete
  9. Cu parere de rau o spun...sunt multe lucruri de facut..si tot timpul uitam sa.i acordam timp lui Dumnezeu...

    ReplyDelete
  10. Am daruit viata mea Domnului. Tot timpul meu este pentru Dumnezeu. Ca sa discern am folosit un lucru invatat din cartea "Conversatii cu Dumnezeu de Neal Donald Walsch (o gasesti aici http://www.scribd.com/doc/22967169/Conversatii-Cu-Dumnezeu-Vol-1).
    Gandurile care vin de la Dumnezeu sunt cele care contin BUCURIE, ADEVAR SI DRAGOSTE - asta am invatat. Si ma folosesc de acest discernamant ca sa nu-mi pierd timpul cu alt fel de ganduri. Iti recomnad un film frumos - cu care sigur nu pierzi timpul:
    http://www.filmeon-line.com/2012/02/perfect-sense-2011-online-gratis-filme.html
    multumesc pentru tot ce scrii. iti urez lumina si iubire.

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc pentru aceste ganduri, am sa ma uit si peste carte, si peste film :)

      Delete