Versetul zilei

Sunday, February 19, 2012

Dumnezeu vă vrea viaţa!

 Viaţa pe care o trăim aici este o călătorie, nu se rezumă totul la acest pământ, am fost creaţi pentru veşnicie, de aceea avem şi suflet şi nu numai trup. Depinde de cum trăim aici viaţa noastră de dincolo. Vă vine să credeţi sau nu veşnicia există, faptele noastre ne duc în iad sau în cer. Deci, să nu uităm să avem grijă de suflet, să avem grijă de Dumnezeu. Pentru că dacă tu , nu poţi trăi pe acest pământ cu gândul la Dumnezeu, nu-L poţi implica în viaţa ta, ce te face să crezi, că vei ajunge în cer şi că vei putea sta cu El acolo o veşnicie întreagă? Durerea de pe pământ e îngrozitoare, de multe ori ne dorim moartea pentru că nu o mai suportăm, să nu vă închipuiţi că în iad e bine, nu vă jucaţi cu viaţa voastră pentru că este pregătită o zi în care veţi da socoteală pentru fiecare cuvânt spus, pentru fiecare faptă...Nu vă înşelaţi gândindu-vă că după moarte veţi mai putea face ceva, dacă nu aţi trăit pe pământ ca în prezenţa lui Dumnezeu e degeaba! Nu vă jucaţi cu Dumnezeu.


Şi pentru cei care se gândesc că fac parte din nu ştiu ce sectă, sau că sunt nu ştiu ce fel de fanatică, şi mă refer în special la anonimi, am doar ceva de spus în acestă privinţă, nu fac parte din nici un fel de sectă, religia o consider ca pe o etichetă pusă de oameni şi aranjată tot de ei, iar tot ceea ce scriu pe acest blog, despre Dumnezeu, o fac din dragoste pentru Mântuitor, pentru ca dacă El mă mărturiseşte înaintea Tatălui eu de ce să tac şi să mă ruşinez în faţa oamenilor? De ce să nu vă zic de măntuire când eu ştiu de ea?  Nu am nimic cu nici unul din voi, şi nu ştiu câţi dintre voi sunteţi de acord cu ce scriu sau câţi rămâneţi cu ceva, vreau doar să ştiţi, că Dumnezeu vă iubeşte, vă vrea viaţa şi vă aşteaptă, întrebarea este voi îl vreţi pe El?

10 comments:

  1. e adevarat si sincer si apreciez la tine faptul ca vorbesti asa deschis despre EL

    ReplyDelete
  2. Azi am fost la Biserica. Si am ascultat si Sfanta Evanghelie si predica preotului de la sfarsit. AM tras o concluzie. Avem doar o viata pentru a ne pregati pentru vesnicie.:) Si o irosim din plin.
    Ma gandeam ca daca maine ar veni Ziua Judecatii, nu as fi pregatita, si constiinta m-ar conduce direct in turma de capre, nu de oi.:)

    ReplyDelete
  3. Lav, in sfarsit nu-s singura "nebuna" care sustine asta.

    ReplyDelete
  4. Iisus a spus: "Zaheu grabeste-te si da-te jos pentru ca astazi trebuie sa raman in casa ta". Da, grabnic vrea sa ramana in noi. Doar sa ne deschidem.
    Foarte bine faci ca scri despre ceea ce sti si ce simti. Stii, suntem cu totii niste uncenici ai lui Iisus si in aceea zi ne va intreba: "Ce ai facut tu ca ucenica a mea care ai avut tot harul meu, tot sprijinul meu si toata iubirea mea?" Si tu vei raspunde: "Am marturisit despre mantuire" :)
    Ai ceva cu noi asa cum am si eu ceva cu tine. Ne iubim si ne pasa.
    Superb ai scris.

    ReplyDelete
  5. Cat adevar ai spus!Nu trebuie sa ne luam darul pe care l-am primit din dragoste..da..din dragoste,pentru ca noua ne e bine si tot ne plangem,iar altii care au suferinte care de care rabda si au incredere in Dumnezeu!ADEVARAT!

    ReplyDelete
  6. Viata de aici consta in credinta ,caldura sufleteasca si iubire . Aceste elemente trebuie sa faca parte din viata noastra .
    Lavinia : nu lua in considerare relele spuse de ceilalti care se ascund sub anonimat . Si eu am patit multe cu astfel de persoane care imi trimiteau mesaje sub anonimat . Nu le acorda atentie pentru ca nu merita .

    Un gand bun si toate cele bune !

    ReplyDelete
  7. eu una, il vreau. si stiu ca puterile motivante ale sufletului sunt credinta, speranta si iubirea...si ca inimile credincioase si iubitoare ii sunt dragi lui dumnezeu mai mult decat cele mai costisitoare daruri.

    ReplyDelete
  8. As vrea sa fiu si eu o persoana la fel de deschisa ca tine.
    Te admir! :*.
    Scrii minunat.>:D<.

    ReplyDelete
  9. Imi place cu cata caldura ai scris randurile de mai sus.Ma bucura faptul ca mai sunt oameni buni,cu frica de Dumnezeu si cu dragoste . De 2 ani incoace, sunt ortodoxa practicanta si il simt pe Dumnezeu in inima mea. Mult. Succes in continuare!

    ReplyDelete
  10. Hmm rautaciosi sunt multi, as vrea sa ii vad la sfarsit cand toti ne infatisam cu realizarile noastre in fata Domnului! El o sa ne zica v-am dat viata, ce ati facut cu ea? Si eu primesc o gramada de mesaje pe adresa de e-mail. Trebuie sa ignoram aceste rautacisme si sa ne vedem de drumul nostru, sa nu uitam ca avem un scop, sa iesim in lume sa facem ceva remarcabil! >:D<

    ReplyDelete