Versetul zilei

Monday, February 6, 2012

Sa privesti inspre cer!

Cand te afli in necaz, NU-TI PIERDE CREDINTA!
Cand ti-e greu, NU-TI PIERDE NADEJDEA!
Cand ti-e bine, NU-TI PIERDE DRAGOSTEA!
Cand ai de toate, NU-TI PIERDE COMPASIUNEA!
Cand cei din jur te umilesc, NU-TI PIERDE CURAJUL!
Cand esti slab, NU-TI PIERDE PUTEREA IN HRISTOS!
Cand esti cazut, intristat,lovit si fara nici o speranta NU UITA SA PRIVESTI INSPRE CER!
Cand esti bucuros, ridicat si ai parte numai de lucruri bune NU UITA SA PRIVESTI INSPRE CER!

Daca va pierdeti CREDINTA, PACEA, DRAGOSTEA, NADEJDEA si BUCURIA, il pierdeti pe Dumnezeu, iar daca nu aveti parte si de incercari atunci nu aveti cum sa ajungeti in cer.

24 comments:

  1. sa sti ca ai dreptate..treb sa lupti indiferent de situatie...

    ReplyDelete
  2. Mulţumesc pentru postarea asta! Este exact ce am nevoie momentan!

    ReplyDelete
  3. multumesc, multumesc :)m-ai inspirat. sa ai cer senin si zi calda in suflet

    ReplyDelete
  4. Dacă vom avea privirea mereu ațintită sus vom putea să avem parte de cer!

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos . ,,Incercarile" ne sunt date pentru a invata din ele . Nimeni nu pleaca de pe Pamant cu ,,temele nefacute" .

    ReplyDelete
  6. Lapte si miere, acest mesaj curge pe suflet draga mea!

    ReplyDelete
  7. Multumesc ca imi aduci aminte de ce am rabdare si incerc sa ma ridic dupa anumite incercari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu ai pt ce sa-mi multumesti, ma bucur ca pot face asta :)

      Delete
  8. Îmi plac mult pozele pe care le ataşezi articolelor!!Foarte frumoase :)

    ReplyDelete