Versetul zilei

Thursday, February 9, 2012

Ganduri scrise.

Scriu cu litere de aur, imi las inima sa vorbeasca, pentru ca a tacut de ajuns. Exista totusi o problema, nu exista ascultatori, nu exista public ci doar o oglinda veche si prafuita.


Sunt ganduri scrise pe hartie. Atatea ganduri incat ti-ar lua ore in sir sa le poti numara.Le-ai citit, ai mers cu ele pe tot parcursul calatoriei tale in aceasta lume virtuala, dar cu ce ai ramas? Sunt un om in spatele tastaturii, cu o varsta, cu un chip, dar mai mult de atat cu un suflet, si din suflet ti-am vorbit cum am stiut eu sa o fac, cum am gandit eu, cum am crezut eu ca va fi folositor, tu cu ce ai ramas? Te-ai gandit ca nu intamplarea te-a adus aici?  Nu-mi raspunde mie, raspunde-ti tie...

22 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=H-G13RoQofo

    *cred ca copiasem alt link ...scz. Acesta este link-ul catre video .

    ReplyDelete
  2. O persoana draga mie mi-a spus urmatoarele vorbe : ,,Cand nu ai ascultatori , asculta-te singur , si lasa inima sa vorbeasca in locul mintii " .
    Este dureros sa stii ca nu poti impartasi anumite lucruri unor persoane in care sa poti avea incredere . Este dureros sa rasfrangi durere in propiul trup si suflet (sa te inchizi) .Si da , nu intamplarea m-a facut sa citesc aceste ganduri ...
    Eu nu am avut niciodata cui sa-i spun anumite lucruri , am acceptat aceasta situatie si incerc sa merg tot timpul mai departe si cu capul ridicat ,dar crede-ma ...asta nu inseamna ca imi este usor .Este extrem de grea aceasta povara , sa nu ai o persoana careia sa-i spun ceea ce gandesti , ceea ce te apasa pe suflet etc .
    Iti dau un sfat : Accepta aceasta situatie , iti va fi mai usor . Hranind astfel de sentiment nu faci decat sa il adancesti .

    Un gand bun si o seara placuta !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ",Cand nu ai ascultatori , asculta-te singur , si lasa inima sa vorbeasca in locul mintii " .
      frumos...

      Delete
  3. "Sunt un om in spatele tastaturii, cu o varsta, cu un chip, dar mai mult de atat cu un suflet"...frumos Lavi...sti cu ce am ramas eu? Cu tine care esti un suflet sensibil si placut si mai ales cu bucuria de a te cunoaste prin intermediul blogului...oamenii se cunosc dupa cum isi astern cuvintele.

    ReplyDelete
  4. E bine sa scriem..sa lasam sufletul din noi sa vorbeasca!

    ReplyDelete
  5. Poate ca e asa cum ai zis tu,dar ceea ce m-a adus pe mine aici a fost aceaste cuvinte splendide cu care ne incanti in fiecare zi.

    ReplyDelete
  6. ...fiinta!...doar suflet...

    ReplyDelete
  7. ce ganduri sincere, prea sincere...

    ReplyDelete
  8. Mereu va fi macar un ascultator...

    ReplyDelete
  9. :/....Da, uneori din intreaga viata traita nu ne alegem cu nimic :(...daca ne facem o analiza atenta la final... Dar poate raman altii cu ceva de pe urma noastra, si asta e ceva... asa cum raman eu dupa ce citesc articolele tale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur daca ramai cu ceva dupa ce citesti articolele mele :)

      Delete
  10. Ei bine ,eram o persoana departata de Dumnezeu m,dar prin cuvintele tale de aur ;m-ai ajutat sa ma apropi mai mult si sa cred in multe lucruri care pana sa te citesc mi se pareau banale si imposibile.
    Multumesc:*!

    ReplyDelete
  11. uneori e mai bine sa lasam sufletul sa scrie :))decat ce gandim noi :D

    ReplyDelete
  12. toate au un scop, si tot timpul te asculta cineva

    ReplyDelete