Versetul zilei

Wednesday, February 8, 2012

Ploua cu leapsa tripla!

Deci, multumesc Flyerboy pentru aceasta leapsa cu printul monitorului :D ( astept nuttela :D ) si imi cer scuze pentru intarziere :)
Cam asa arata desktop-ul meu, sau arata cand am facut printul :D

 O alta leapsa, e de la C.L.M. si e tocmai de la Craciun :D  :$ rusine mie ca abia acum am dat de ea :$

1.Un banc despre (Moş) Crăciun
Sincera sa fiu nu stiu nici unul :D
2.Să spunem că ţi se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun , ce dorinţe ai vrea să îţi fie îndeplinite ?
 Sa iau BAC-ul, sa fiu cu persoana iubita, sa primesc dulciuri multe :D
3.Ce cadouri ai vrea să primeşti?
Tot ce am primit a fost perfect :D
4.Poți să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoana iubită , 
dar nimic material. Ce ai alege ?
Sa fie cu mine si atat.
5. Mai crezi în Moş Crăciun?
Nu am crezut niciodata in Mos Craciun, cred ca doar cand aveam, vre 4-5 si atat. 
6. Ai făcut vreodată îngeri în zăpadă?
 Glumesti? :D  i-as face si acum daca as putea :)))
7. Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine?
La tatal meu cu o parte din familie.
8.La ce vârstă şi cum ai aflat cine îţi lasă cadouri sub brad?
Nu pot sa raspund aici.
9. Împodobeşti tu bradul?
Nu.
10. În sufletul tău, mai există spiritul sărbătorilor?
Intotdeauna va exista.
11. De Crăciun, îţi place să dai sau să primeşti?
Sa dau imi place :)   dar as minti daca as spune ca nu-mi place sa primesc :D


Si cea de-a 3 leapsa:

 1.Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:

2.Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!

 a.Care este produsul de machiaj preferat?
Nu am un produs de machiaj preferat.

b. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Eu ma imbrac asa cum ma simt bine, nu dupa cum zice moda care se schimba in fiecare an.

c.Care e desertul tau preferat?
Ciocolata cu crema :D

d.Culoarea preferata?
Nu am o culoare preferata.

e. Care este prenumele tau?
Lavinia.


f. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Nu sunt sigura.

 g. Pisici sau caini?
Fugi de aici :D

3.Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog
Ah, :-s imi place sa fac prajituri.

4.Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu.
Nee, sunt zgarcita azi, sa nu ma dati in judecata!

22 comments:

  1. mai bn mai tarziu decat niciodata):)))

    ReplyDelete
  2. E destul de organiyat desktopul tau :))
    Eu te-as da in judecata daca intr-o zi nu ne arati si noua o poza cu prajuturicile tale, ca tot ai spus ca iti place sa faci :-"

    ReplyDelete
  3. Foarte curat desktop-ul ...
    In legatura cu aceste 2 lepse...Niciodata nu este prea tarziu . Frumoase raspunsurile...

    ReplyDelete
  4. Exact, sunt de acord cu Florea...

    ReplyDelete
  5. Nu te dăm în judecată, poate ne înţelegem fără! :)

    ReplyDelete
  6. Multumesc ca ai preluat-o :*. Nu e graba >:D<
    Cat despre nutella. Vine vine :>

    ReplyDelete