Versetul zilei

Sunday, February 12, 2012

Avem timp - Octavian Paler

"Avem timp pentru toate...
Să dormim, să alergăm în dreapta şi-n stânga, să regretăm c-am greşit şi să greşim din nou.
Avem timp să-i judecăm pe alţii şi să ne absolvim pe noi înşine, să citim şi să scriem, să corectăm şi să regretăm ce-am scris.
Avem timp să facem proiecte şi să nu le respectăm, să ne facem iluzii şi să răscolim prin cenuşa lor mai târziu.
Avem timp pentru ambiţii şi boli, să învinovăţim destinul şi amănuntele.
Avem timp să privim norii, reclamele sau un accident oarecare, să ne alungăm întrebările şi să amânăm răspunsurile.
Avem timp să sfărâmăm un vis şi să-l reinventăm, să ne facem prieteni şi să-i pierdem.
Avem timp să primim lecţii şi să le uităm după aceea, să primim daruri şi să nu le-ntelegem.
Avem timp pentru toate...
Nu e timp doar pentru puţină tandreţe, când să facem şi asta murim."

Sursa articol:http://www.youtube.com/watch?v=xKcDAfV32CQ&feature=related

P.S.M-am inscris la un fel de olimpiada, as avea nevoie de ajutorul vostru, un comentariu cu cuvantul votez, sau vot daca considerati ca merit sa merg mai departe, aici multumesc!
Trebuie maxim 10 persoane :D

33 comments:

  1. minunat articolul...cat si foarte adevarat

    ReplyDelete
  2. Niciodata nu avem timp pentru ce e important sau avem dar preferam sa facem alte lucruri.

    ReplyDelete
  3. Frumos! Nu am cuvinte destule, pentru a-mi exprima aprecierea ... Din pacate, noi, oamenii, ne dam seama prea tarziu ce este si ce nu important

    ReplyDelete
  4. Este timp,dar noo nu stim cum sa-l folosim..

    ReplyDelete
  5. <3
    superb şi adevărat ..nu degeaba Octavian Paler este printre preferaţii mei .

    ReplyDelete
  6. Avansati tehnologic, morti spiritual... Roboti.

    ReplyDelete
  7. frumos....imi place blogul tau.......frumoase postari...adevarate

    ReplyDelete
  8. Octavian Paler e un Oscar Wilde de Romania :)

    ReplyDelete
  9. „Poate că melancoliile mele seamănă cu bălțile tulburi formate după ploaie.Întru în ele, fără să mă înec„.Octavian Paler, Aventuri solitare, pg.53

    ReplyDelete
  10. frumos si foarte adevarat...pupici Lavi!

    ReplyDelete
  11. lavi... poti sa-mi raspunzi la o intrebare?:D (mi se pare interesant ceva) ce inseamna pentru tine "fa-ti timp sa traiesti nu dupa reguli ci dupa cum simti"?

    ReplyDelete
    Replies
    1. fa-ti timp sa traiesti nu dupa reguli, ci dupa cum simti.
      e un fel de a spune sa faci totul din inima si sa acorzi importanta lucrurilor mici care trec neobservate pe langa noi si de fapt valoreaza mult.
      fa-ti timp sa traiesti, am zis-o pentru ca oamenii au mereu timp pt serviciu, pentru proiecte, pentru a sta inchisi in birou sau pentru a se certa... dar nu au timp pt lucruri frumoase, pt o imbratisare, un sarut, un cuvant din inima, pentru mila pt natura... pt orice...
      dupa regula... pentru ca mereu urmeaza reguli, ori la servici, ori la scoala, ori oriunde si nu se ghideaa dupa ceea ce simt...ci dupa ce au fost invatati..chiar dupa o religie...
      intelegi?:D

      Delete