Versetul zilei

Saturday, February 11, 2012

Mai vorbeste-mi...

           Mai vorbeste-mi despre viata, mai spune-mi cat de amara si de frumoasa este si cum se aseamana cu povestile din copilarie si cu toate filmele in care exista farmec.Mai vorbeste-mi despre sinistra ei putere de a ne face muritori si slabi in fata razboiului ce-l purtam zilnic cu noi insine, in fata ispitei ce ne cuprinde mereu in umbra ei de intuneric si fara de iesire.
              Mai vorbeste-mi despre oameni, acele fiinte magnific de interesante care mereu dezamagesc si umbla pe 2 picioare crezand ca au drept la viata si ca sunt puternici cand de fapt sunt trecatori si fragili ca frunzele toamna, ce cad la o singura atingere.
              Mai vorbeste-mi despre Dumnezeu, despre cum e in controlul a tot ce se intampla la fel cum un scriitor obiectiv cunoaste totul la personajele lui.
              Mai vorbeste-mi despre orice are viata caci sunt asa interesata sa aflu tot ce cuprinde pamantul incat l-as intoarce cu susul in jos si l-as colinda pana la cealalta margine a lui. As reveni inapoi si m-as mai duce inca o data si tot nu ar fi de ajuns, dar mai vorbeste-mi totusi, poate asa voi invata sa traiesc in lumea junglei in care ne aflam astazi...Poate asa voi descoperi de ce inimile celor din jur sunt reci, de ce iarna nu mai are farmec, de ce Dumnezeu mai rabda si mai tace inca, de ce florile isi pierd din culoare, de ce lumina nu mai are suras, de ce se soarele se stinge, de ce dragostea apune?

...
Mai vorbeste-mi, nu te stinge, eu inca mai vreau sa aud...

31 comments:

  1. este...superb, chiar nu am cuvinte pentru ce ai scris.

    ReplyDelete
  2. wow sincer am ramas fara cuvinte..dar nu stiu dc..asa ca ..sunt primul la comentariu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei, asta sper ca e de bine :P
      si nu esti primul ;))
      >:P

      Delete
  3. “.. cand incepi sa te cunosti, sa-ti cunosti modul de gandire si incepi sa intelegi unele lucruri.. maturizarea este un pas firesc si vine involuntar”

    “..cand ne raportam la oameni, este de preferat sa ne referim la individ, nu la masa (de oameni), caci fiecare om este diferit”

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu mă refer la oameni la modul general, pentru că, chiar dacă sunt diferiţi majoritatea se încadează în ce zic.

      Delete
  4. Mi-a placut ultimul rand :X
    mda.. viata asta e mare mister, la fel si sensul ei, la fel si inceputul ei, scopul ei.. cine stie?

    ReplyDelete
  5. In unele cazuri dupa ce iti citeam articolul veneam in completare cu cate o idee (parere) , acum sunt in acele cazuri in care am ramas fara cuvinte si ai spus tot ce era de spus.

    Mi-a placut tot ceea ce ai scris si tot ce ai transmis .

    O seara placuta in continuare si toate cele bune !

    ReplyDelete
  6. Frumos, foarte frumos și emoționant.Îmi place mult!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mă bucur să aud asta şi să te văd pe aici :)

      Delete
  7. minunata normalitate...viata-i toata presarata cu intrebari in cautarea certitudinilor care ne-ar asigura linistea. :)

    ReplyDelete
  8. data viitoare o sa fiu primul la comentariu :))

    ReplyDelete
  9. Nimic nu este etern.
    Nici măcar universul în care trăim...

    ReplyDelete
  10. Probabil viata va ramane un mister...

    ReplyDelete