Versetul zilei

Wednesday, June 26, 2013

Just human

Câteodată am prea multe aşteptări de la mine şi de la persoanele de lângă mine, câteodată vreau să le dau un imbold să fie aşa cum trebuie să fie, aşa cum gândesc eu că ar trebui să fie, dar este greşit, pentru că fiecare are felul lui de a fi, pentru că întotdeauna vom fi limitaţi, suntem oameni, doar oameni, nu super genii şi cred că uneori e bine să luăm o pauză de la toate, să respirăm, şi să ne spunem:
 " E ok să fac greşeli din când în când, sunt om!"
Dar atâta timp cât greşelile tale nu provoacă suferinţa altora, atâta timp cât le recunoşti, le accepţi şi încerci să le corectezi.

10 comments:

  1. Foarte bine zis! Ai perfecta dreptate ^_^

    ReplyDelete
  2. Foarte buna lectie primesc de la tine...

    ReplyDelete
  3. e bine sa ai asteptari, dar e bine sa stii si cand sa te opresti :D

    ReplyDelete
  4. De obicei acceptăm greșelile noastre, dar nu acceptăm când alții ne greșesc...

    ReplyDelete
  5. Am învăţat că aşteptările te induc doar într-o eroare de moment.Eu sincer sunt de părere că nu mai trebuie să gândesc în viitor.Se întâmplă prea multe cu mine de la un timp încoace..

    ReplyDelete
  6. daca nu am gresi nu am mai fi oameni.

    ReplyDelete
  7. suntem elevi toti pe drumul vietii.

    ReplyDelete