Versetul zilei

Friday, February 20, 2015

Am o schiță...

Sursă imagine: www.projectdesignkit.com

Cândva știam să mă descos, să îmi fac analize lăuntrice, dar acum nu mai sunt atât de sigură pe mine. Nu știu ce simt acum, nu știu exact spre ce țintesc sau în ce poză mă văd...
De la o vreme nu mă mai bazez atât de mult pe oameni, cred că mi-am învățat lecțiile... Cineva mi-a lăsat odată un comentariu pe acest blog și mi-a scris că speră să nu cunosc decât partea frumoasă a vieții, am vrut să îi răspund atunci că necazurile m-au atins încă de când eram un copil...

Aș putea fi o luptătoare, la fel de bine aș putea însă să fiu doar o lașă...
Nu mă definesc pe mine, nu asta caut, pentru că am poposit deja în această etapă, vreau doar să îmi descriu sentimentele, dar nu știu care sunt, sau poate știu dar nu vreau să le recunosc...

Am atât de multe vise, atât de multe idealuri și gânduri, am atâtea dorințe, atâtea liste cu ce vreau să fac, dar nu pot.
Am o schiță...tocmai mi-a venit o idee, ce ar fi dacă l-aș ruga pe El să îmi dezvolte schița, să o contureze și să o facă reală?
Știu că mă ascultă chiar și când nu îi vorbesc direct.

12 comments:

  1. Cred că toți avem idealuri și visuri greu, dacă nu chiar imposibil, de atins. Cea mai bună idee e să Îi dăm Lui stiloul să scrie paginile vieților noastre.

    ReplyDelete
  2. Continua sa fii puternica si toate visele vor deveni reale. Nu lasa pe nimeni sa te opreasca din a visa. Te pup! Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca nici daca ar vrea cineva tot nu m-ar putea opri din visare...pur si simplu eu orice as face tot visez :))

      Delete
  3. hei buna "bulgaras" :)) ....
    parera mea sa te bazezi doar pe tine , pe puterile tale si mai ales pe familie :) tot ce conteaza

    P.s:te astept si pe la mine :) ..m-am hotarat sa il redeschid :)) .... blogul

    ReplyDelete
  4. Oamenii si intamplarile din viata noastra ne definesc de multe ori viata, e bine insa sa invatam din toate si sa fim noi insine.Dumnezeu ne poate ajuta, dar trebuie sa ne dorim cu adevarat ceva si sa luptam pentru acel ceva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, cu siguranta trebuie sa luptam, Dumnezeu are partea Lui de facut si noi o avem pe a noastra :)

      Delete
  5. stii, nu o sa te lase singura! o sa iti dezvolte schita intrun frumos tablou, dar in timpul Lui, ai rabdare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sper...multumesc!
      Rabdarea, e asa de greu cu ea uneori...

      Delete
  6. Succes cu ce ti-ai propus, sunt sigura ca vei reusi!
    Te tuc!

    ReplyDelete