Versetul zilei

Wednesday, October 17, 2012

A-ţi da cu părerea...

Unii nu au altceva de făcut decât să se bage în viaţa altora şi să o controleze , cu toate că nu au trecut prin ceea ce a trecut persoana respectivă, nu au fost acolo niciodată, nu au habar de ceea ce simte acea persoană.Da vezi-ţi omule de viaţa ta.Serios acuma. M-am săturat de astfel de persoane care să vină mereu să îşi dea cu părerea şi nimeni să nu fie mai presus de părerea lor.Persoane cu care nu poţi comunica pentru că orice ai spune ele rămân la ideea lor. Cu ce drept te poţi băga aşa în viaţa altuia numai pentru că nu înţelegi persoana respectivă?
Viaţa mea, greşelile mele eu învăţ, eu pe pielea mea o simt nu altcineva.Şi chiar nu am nevoie de toate ideile absurde care nu fac decât să mă facă să cad la pământ , pentru că dacă ai avea ceva constructiv de spus ar fi ok dar aşa ţine-ţi părerile pentru tine mai ales când nu ţi le cere nimeni.
M-am săturat de scandaluri şi persoane care nu fac decât să rănească fără să le pese.Am o viaţă şi cred că a venit timpul să o trăiesc după cum vreau eu şi după cum cred eu şi nu alţii care nu au fost lângă mine , care nu m-au crescut şi nici nu au stat să-mi şteargă lacrimile sau să râdă cu mine.
Singurii care pot să mă judece , să îmi corecteze viaţa şi să se ia de mine sunt cei care şi-au câştigat acest drept, şi anume oamenii cărora le pasă,. care au fost mereu lângă mine, care mă cunosc şi mă acceptă aşa cum sunt, care stau şi plâng şi râd cu mine. Iar mai presus de ei, Dumnezeu care mi-a dat viaţa şi are tot acest drept oricând. Nimeni altcineva! 
Atâta timp cât eu nu am nimic de spus la adresa ta şi nu mă bag în viaţa ta să te judec fără să ştiu ce simţi , cred că ar trebui să faci şi tu la fel.

"Numai Dumnezeu poate judeca,fiindcă numai El cunoaşte urzeala principiilor şi ştie cum a fost cu de-amănuntul,totdeauna.Noi,oamenii,dibuim,nu ştim nimic!"
Liviu Rebreanu

14 comments:

  1. Fix la tinta ai lovit cu treaba asta.
    M-am saturat de bagatori in seama ca de mere acre.
    Toata smecheria e sa nu ii iei in seama.
    E mai bine pentru tine :)

    ReplyDelete
  2. nu stiu.. parca unii traiesc, se hranesc cu scandaluri, barfa, drama, spectacol, bagare in seama..

    ReplyDelete
  3. Ce bine ar fi dacă aș avea puterea să spun și eu asta!
    Felicitări, Dumnezeu să te întărească!

    ReplyDelete
  4. atât timp cât ne spunem părerea cu o anumită limită e în regulă.şi da.sunt puţini oameni,în viaţa fiecărui om care au dreptul să-şi dea cu părerea!

    ReplyDelete
  5. Cat de bine ai spus. Si eu m-am saturat de astfel de persoane si parca pe zi ce trece numarul lor creste ! Profa mea de engleza imi spunea : ,,Ce nu-ti convine , arunca la Recycle Bin" :)) Profa mea...era geniala :x

    ReplyDelete
  6. Imi place cum gandesti...ai dreptate este viata ta si inveti din greseli.De fapt asa invatam cu totii.

    ReplyDelete
  7. :)) Oho... cam prin anul 1 de facultate am facut si eu o criza de-asta... de i-am trimis pe toti si toate undeva :)) cat mai departe :)
    Important e sa mergi cu Dumnezeu inainte... trebuie neaparat de ideea asta sa te tii, ca judecata Lui e cea care conteaza... Si in rest... eu una merg pe principiul ce mie nu-mi place altuia nu fac... dar si daca ma calca cineva pe coada...poate scapa o data de doua ori... dar a treia oara ...:))

    ReplyDelete
  8. Ma faci sa-mi dau seama cat de mult gresesc uneori .. :(

    ReplyDelete
  9. ignora-i pe cei care incearca sa te raneasca..traieste asa cum iti doresti!!

    ReplyDelete
  10. Cred cã toti am ajuns mãcar o datã sã ne sãturãm de astfel de oameni. Dar desi pare absurd, datoritã lor suntem mai tari. Dacã nu ar veni astfel de "încercãri" si am trãi bine-mersi, nici nu ne-am mai dori sã vedem Cerul pt cã ne-ar place pe Pãmânt. Fii tare si continuã sã scrii:* Îmi plac mult postãrile tale:)

    ReplyDelete
  11. Uni fac asta si din plictiseala si distractie pentru ei si pe mine ma sacaie chestiile astea dar noi trebuie sa ne vedem de drumul nostru si sa nu ii luam in seama ,poate vor intelege si ei in cele din urma ca nu le-a cerut nimeni parerea sau nu ne-a pasat de ce au spus.Optimista postare,mi-a placut mult! :)

    ReplyDelete
  12. Mi s-a întâmplat și mie să întâlnesc oameni care își arogă rolul de „profesor” și le impun celorlalți părerile lor.
    Cred că acesta este punctul în care libertatea la o părere proprie ne este încălcată și devine necesar să spunem "verde în față" NU "lecțiilor" impuse, făcând propriile noastre alegeri. Mai ales când alegerile privesc viața noastră și nu aduc nici o atingere vieții celorlalți.
    Fain că ai spus aceste lucruri așa! Mi-a plăcut! :)

    ReplyDelete