Versetul zilei

Saturday, October 6, 2012

Acoperă-mi inima cu iubire

Nu mă privi aşa, nu-mi spune iar cu ce ţi-am greşit, nu mă trata cu răceala care ţi se citeşte în ochi.De fapt am nevoie să-mi acoperi inima cu iubirea ta.
Nu mă mai lăsa să privesc la oamenii pe care îi găsesc din ce în ce mai egoişti.Realizez că ei din totdeauna au fost aşa dar eu am ţinut ochii închişi. Nu mă lăsa să îmi fac rău singură şi să mă depărtez de adevăr.
Tu mă vezi? Eu mă uit în oglindă şi văd rămăşiţe transformate, văd pe altcineva.Dar mă bucur, e o transformare bună şi va fi şi mai bună.Am încredere în asta.Pentru că nu mă bazez pe mine ci pe El.
Nici tu nu mă crezi, ştiu asta. Dar hai să ne lăsăm cuprinşi de tăcere. Vreau să las greşelile şi oamenii, vreau să mai cred că toţi au ceva bun în ei, vreau să ma mai leg odată de trecut şi să mă îmbrac cu inocenţa unui copil.Acum, te rog acoperă-mi inima cu iubire , e tot ce am nevoie.

5 comments:

  1. Uneori, dragostea este cel mai bun medicament.

    ReplyDelete
  2. Și eu am nevoie de acest lucru!

    P.S. Referitor la postarea aia poți să o pui marți dacă ai timp și să lași termen să mai scrie cine vrea până duminică. Scuze că nu ți-am răspuns, dar nu am avut internet la facultate.

    ReplyDelete
  3. aveam nevoie de putin din tine :x multam.

    ReplyDelete
  4. Iubirea mereu ne vindeca de orice ,nu conteaza ce!

    ReplyDelete
  5. Fara a tine la cineva, ne-am simti fara suflet...

    ReplyDelete