Versetul zilei

Thursday, November 8, 2012

Ce înseamnă fericirea pentru tine?

Am avut curiozitatea să văd ce înseamnă fericirea prin ochii altor persoane, şi iată ce am descoperit:



Flyerboy: Fericire = familie, prieteni, oameni dragi in general

Florin: Fericirea e o stare de bine, o stare relativa la ceva, la "ceva" care iti place si care te face sa te simti bine atat sufleteste cat si fizic, e o stare de extaz de bucurie de implinire etc ....

Alex:  In opinia mea, fericirea, ca atare, nu exista. Exista placere, bucurie, pace, obtinerea a ceea ce iti doresti. Fericirea poate fi simtita chiar si intr-o cana de apa, cand tu, dorind sa potolesti setea, incepi sa bei si te gandesti: ¨wow, ce fericire¨. Fericirea, in opinia mea, este alcatuita din cele mai mici detalii ale vietii, care aduc bucurie sau placere.

Ionut:  O stare de bine de scurta durata 

Alina: Fericirea pentru mine inseamna momentele petrecute cu cei pe care ii iubesti.

Andreea:  Sa fiu fericita mereu sa rad si sa nu fiu trista,  cel mai bine e  sa fii fericit decat trist ...sa te bucuri din orice.

Adrian: Fericirea, pentru mine, inseamna sa-mi pot exterioriza sentimentele frumoase si sa-mi fie returnate . Asa as putea savura atat clipele frumoase cat si pe cele amare

Cata: Adevarata fericire si implinire se afla in Dumnezeu, in partasia cu El. In momentele cand ma departez de Domnul sunt nefericita si orice as face nu simt pace. Doar cu El ma simt cu adevarat implinita si imi simt inima plina de bucurie si pace. Psalmul 73:28 - ,, Cât pentru mine, fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Îl fac locul meu de adăpost, ca să povestesc toate lucrările Tale. "  Nu stiu ce as putea sa spun mai mult. Fericirea am cautat-o mult timp si am crezut ca o voi avea cand voi avea anumite dorinte implinite, dar am realizat ca sursa fericirii este in Dumnezeu. Cand sunt cu El, sunt cu adevarat fericita.

6 comments:

  1. E interesant amalgamul asta de idei si raspunsuri. Buna initiativa ta !

    ReplyDelete
  2. Am citit cum gandesc alte persoane... Am ajuns la concluzia ca totul este foarte simplu, doar ca noi de multe ori toate acestea le uitam, deoarece vrem sa ne gandim doar la noi insusi (uneori ne dorim o atentie atat de mare ca devine infricosator). Poate ar trebui uneori sa ne gandim la fericirea altora? Sa invatam sa intelegem, sa iertam, sa credem...

    ReplyDelete
  3. Ai avut o idee geniala. Imi face placere sa citesc un subiect care are mai multe priviri din unghiuri diferite.

    ReplyDelete
  4. Diversificat tabloul de raspunsuri.

    ReplyDelete
  5. fericirea e sa-ti doresti tot ce ai!

    ReplyDelete
  6. Despre fericire putem scrie multe, dar ce contează este să o trăim! :)
    E frumos când afli părerile mai multor persoane...

    ReplyDelete