Versetul zilei

Friday, November 30, 2012

Culoare.

Câteodată te saturi de rutina zilnică şi te hotărăşti să ieşi din ea, să faci ceva diferit, dar descoperi că  era mai bine înainte, că de fapt ţi-e dor de ceea ce este vechi. E la fel ca atunci când erai copil şi îţi doreai să creşti mare, iar când ai văzut cum e să fii mare ţi-ai dorit să fii din nou copil. Cred că e vorba de tentaţia noutăţii, toţi aleargă la un moment dat după ea, fie că este vorba de relaţia în care se află sau pur şi simplu de lucruri mai mărunte precum hainele. Este vorba de impresia pe care ţi-o faci când te uiţi la ceea ce au alţii şi ţi-ai dori să ai şi tu dar nu poţi. De fapt, tu nu ai nevoie de altceva în afară de ceea ce este al tău, tu ai nevoie doar să dai culoare vieţii tale, să te opreşti căteodată  din rutina zilnică dar nu în felul în care o faci tu, ci aşa cum trebuie. Şi care ar fi modul cel mai folositor decât acela de a-ţi deschide inima spre lucrurile mici  care fac viaţa mai frumoasă? Cred că ai ajuns să îţi doreşti lucruri atât de mari încât ai uitat că doar cele mici te fac să ajungi la ele, şi le-ai ignorat complet.

13 comments:

  1. Daca ne dorim lucruri mari riscam sa fim dezamagiti cand constatam ca nu reusim sa le avem.. e mai usor si sigur sa-ti doresti lucruri mici, sa te bucuri de ele ca le poti avea, sa te inveti sa nu fii lacom.
    Draguta postarea!

    ReplyDelete
  2. Cata dreptate ai Lavi,chiar mi-ai adus aminte:cand eram mica ,doream sa cresc mare. Acum imi doresc invers.Sa stii ca lucrurile marunte dar pretioase fac viata mai frumoasa.Din pacate nu prea le dam atentie atunci cand trebuie.

    ReplyDelete
  3. Aşa este.De multe ori când facem o schimbare regretăm că am făcut-o..

    ReplyDelete
  4. Eu nu cred ca am ajuns sa-mi doresc lucruri prea mari,imi doresc lucruri banale as putea spune,si raman doar cu doritul in cele din urma.Cred ca singura solutie ar fi sa imi impun sa nu-mi mai doresc nimic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu trebuie sa iti impui sa nu iti mai doresti nimic. ce e omul fara dorinta? si dorinta aceasta are scopul ei, poate ar trebui sa iti impui sa lupti mai mult :)

      Delete
  5. Vreau aia, vreau aia. Niciodată parcă nu vrem ceea ce avem, ceea ce suntem și uite așa trecem prin viață numai cu vise care ne lasă un gol, când avem lângă noi lucruri mici pentru moment,dar care produc o bucurie mare.

    ReplyDelete
  6. Profa mea de engleza zicea: ,,In dorinta de a avea totul nu obtinem nimic!" si o pot adapta la acest articol: ,,In dorinta schimbarii vom ramane mereu aceeasi!".

    La multi ani! de 1 dec. (e cam tarziu dar ieri nu am putut intra pt ca am fost la serviciu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc viorel, nici eu nu ti-am urat, dar iti zic acum, la multi ani! >:D<

      Delete
  7. corect!asa se intampla de fiecare data...ne dorim mai mult decat avem...
    si sti care mi se pare partea cea mai trista?
    cand avem ceva si ajungem sa o ignoram pentru altceva...si acel altceva dovedeste a fi un nimic...

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, e vorba aia sa nu lasi pasarea din mana pt cioara de pe gard sau ceva de genul :D pana la urma te alegi cu nimic, daca faci asa.

      Delete