Versetul zilei

Monday, September 22, 2014

Caut în necunoscut...


Sursă imagine: fericire.info

Suntem oameni, suntem schimbători. Uneori ne dorim ceva iar alteori ne dorim altceva. Alergăm în fiecare zi în această cursă numită viață. Unii dintre noi au un scop bine definit, un țel, niște principii în timp ce alții zăbovesc și se întreabă ce sens are viața.
Știu că atâta timp cât credem în Dumnezeu continuăm să ne spunem că scopul nostru nu se limitează doar în a trăi pe acest pământ, că dincolo de toate acestea ne așteaptă El, cel care ne-a promis că ne va pregăti un loc acolo sus, în cer dar, care este scopul nostru aici?

Vreau să sap mai adânc, să sar peste ideea cum că scopul nostru este să trăim în așa fel încât atunci când vom părăsi această lume să putem fi împăcați cu noi și cu El. Vreau să mă uit după acel ceva unic care îi este dat fiecărui om, poate îl pot numi destin sau încredințare. Vreau să caut un talent sau ceva prin care viața să arate altfel.

Poate că mă uit după scopul vieții mele...
Sap în mine.
Caut în necunoscut.
Îmi doresc să ajung undeva, dar nu știu încă unde și în ce fel.

Fiecare dintre noi este așezat undeva, e ca un puzzle, fiecare piesă are un loc anume. Putem spune că viața este puzzle-ul creat de Dumnezeu iar noi, oamenii, suntem piesele. Cu toții ne potrivim undeva, astfel încât în ansamblu formăm un întreg dar, eu nu mi-am găsit pătrățica. Nu am găsit acel loc gol în care piesa mea se potrivește perfect.

Rătăcesc.
Mai rătăcește cineva, sau doar eu?

Caut în necunoscut, poate mă găsesc pe acolo...



6 comments:

  1. Poate inca este devreme sa-ti gasesti patratica. Ma gandeam la procesul de compunere a tabloului cu puzzle, nu poti pune unele puzzle fara altele, fara sa fie o oarecare consecutivitate. poate ca Dmnezeu inca formeaza patratica ta, ca atunci cand va fi nevoie tu sa reintregesti tabloul si sa fii perfect acolo unde a gandit El :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce frumos ai spus...am sa notez asta undeva :D. Multumesc!

      Delete