Versetul zilei

Tuesday, March 3, 2015

Am să vorbesc cu Tata

Sursă imagine: www.perfecte.ro

În viața mea urmează un eveniment important iar tata mi-a spus că va face tot ce îi stă în putință să mă ajute financiar. Astăzi am găsit unul dintre lucrurile de care aveam nevoie pentru acel eveniment și am plecat spre casă cu acest gând: am să vorbesc cu tata.
Eram plină de încredere că el mă va ajuta și că va face precum a promis. Deși am rostit aceste cuvinte încă de pe drum cu voce tare, când am ajuns acasă le-am rostit încă o dată în gând: am să vorbesc cu tata, iar în acel moment mi-a trecut prin cap un gând referitor la Dumnezeu.

Pe pământ unii dintre noi poate mai avem încă un tată, alții poate nu, dar în ceruri îl avem ca tată pe Dumnezeu, și am stat să mă întreb, oare de câte ori când am avut nevoie de ceva ne-am dus cu încredere la Dumnezeu rostind: am să vorbesc cu Tata?

Dumnezeu ne-a promis mult mai multe, Dumnezeu ne poate oferi mult mai multe și totuși de puține ori apelăm la El.
El este Tatăl nostru, care ne-a promis de atâtea ori că va fi cu noi, apelăm noi la El, vorbim noi cu Tata?

Astăzi nu am să vă scriu un articol lung, vă spun doar atât, eu am vorbit cu tatăl meu despre acest eveniment dar înainte de toate am vorbit cu Dumnezeu, ba mai mult decât atât i-am cerut Lui să organizeze întregul eveniment.
Aș vrea ca pe final să vă fac o invitație în care să vă îndemn să vorbiți cu Tata!

Am să vorbesc cu Tata, voi o să vorbiți?


9 comments:

  1. Deciziile importante din viata nu trebuiesc luate niciodata in graba, ci mai intai sa vorbesc cu Tatal ceresc, apoi cu oamenii care ma iubesc, cum sunt parintii. Ai facut cea mai buna alegere. Sunt sigura ca vei avea binecuvantarea Tatalui la acest eveniment important.
    Fii binecuvantata!

    ReplyDelete
  2. Da da! vorbesc! in fiecare zi! :)

    ReplyDelete
  3. sunt foarte fericita pentru tine, am descoperit aceasi persoana credincioasa si inteleapta care am cunoscuto acum doi ani pe blog felicitari pentru tot si succespoop

    ReplyDelete
  4. Buna ziua,
    Va scriu pentru a va propune un schimb de linkuri cu blogul http://diverse24.blogspot.ro/
    Daca sunteti interesat va astept raspunsul la adresa de e-mail iacob_ctin@yahoo.com.
    O zi buna va doresc si toate cele bune

    ReplyDelete