Versetul zilei

Sunday, March 15, 2015

Dragă Dumnezeu,


Destinatar: Tatăl din ceruri
Adresă: Se găsește în inima tuturor celor ce L-au primit


Dragă Dumnezeu,

Am în față o pagină goală, o minte fără cuvinte și o inimă plină de neînțelesuri peste care aș vrea să te uiți. Mi-ar plăcea să intri în profunzime în tot ceea ce însemn eu, viața mea și să mă structurezi, să mai tai pe ici pe colo ce nu e bun, frazele care nu își au rost, virgulele ce nu își găsesc locul, pentru că simt că m-am pierdut. Nu m-am pierdut de mine ci de Tine...și tare mult aș vrea să te regăsesc, sau mai bine decâ atât să mă regăsești Tu pe mine, căci până la urmă de la Tine a început totul.

Dragă Dumnezeu,

Dacă gura mea nu știe să îți spună cuvintele pe care inima încearcă cu atâta patimă să le aducă la suprafață te rog citește-le Tu cumva, o poți face nu-i așa? Am auzit că poți face orice, așa că îndrăznesc să cred că dintre toți Tu mă poți asculta și înțelege chiar și atunci când eu nu pot. Ce mai aștepti Doamne? Nu vezi oare ceața din ochii mei și neputința mea? Nu vezi oare groapa în care sunt? Spune-mi, ce mai am de învățat, ce mai am de schimbat, încotro să conduc?

Dragă Dumnezeu,

Azi am avut parte de soare dar Tu mai bine ca oricine cunoști norii din viața mea așa că te rog să te apropii de ei și nu să îi muți ci să îi cuprinzi în palma Ta, să îi distrugi, știu că Tu poți să o faci, așa că îndrăznesc să ți-o cer.

Dragă Dumnezeu,

Aud un cântec trist sau doar așa îl intepretez eu, dar ceea ce contează cu adevărat nu e ce aud, ci ce aș vrea...aș vrea libertate, iar Tu mi-o poți oferi. Îți amintești ce ți-am spus azi într-un mod indirect? Cuvintele erau pentru Tine, așteptam un răspuns.
Aș vrea credință, credință care să mute munții și înțelepciune. Simt că mă pierd printre oameni, printre capricii, printre egou-ri și alegeri, vrei să mă găsești?

Dragă Dumnezeu,

Vreau un viitor senin, dar Tu îmi cunoști toate sclipirile din inimă, toate viziunile și toate zâmbetele. Tu mă știi deja atât de bine, ce ți-aș putea spune mai mult decât tot ce îți arată inima mea?

Dragă Dumnezeu,

Oferă-mi iertare și îndrumare, schimbare și modelare, căci la final pentru mine asta e tot ce contează. 

Și...încă ceva, dragă Dumnezeu, ai grijă de cei pe care îi iubesc, cei pe care i-ai lăsat în viața mea, ajută-mă să îi prețuiesc și să le fiu alături, ajută-mă și învață-mă să fiu o binecuvântare și nu altceva, o mângăiere și o bucurie pentru ei. Ajută-mă să învăț ce e dragostea, pregătește-mă pentru ce am ales...

8 comments:

  1. Lavinia, esti un om minunat!!! Imi place mult sa te citesc, am putin timp, insa cand ma pun la calculator mereu trec si peste postarile tale sa ma incarc cu sentimente spirituale. Te pup cu drag, Liuba x

    ReplyDelete
  2. Atat de bine iti simt cuvintele astea. A trecut mult timp de cand m-am mai identificat cu sentimentele altei persoane, dar acum a venit timpul. Timpul sa realizez lucruri despre mine pe care nici eu nu le stiam.
    Poate avem nori diferiti, dar concluziile sunt sentimente asemanatoare intre noi.
    Draga Lavinia, sper din suflet sa fii bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sunt bine, sunt chiar fericita, dar cand sufletul da sa vorbeasca ies la iveala lucruri ce dor...

      Si eu sper ca tu sa fii bine, si cine stie, cum ai zis si tu, norii diferiti pot duce la sentimente asemanatoare...

      Delete
  3. Ce bine că avem un Tată în ceruri, căruia Îi putem spune tot ce avem pe suflet, și care ne ascultă cu drag!
    Frumoase și cuprinzătoare rugăciuni! :)

    ReplyDelete