Versetul zilei

Friday, March 13, 2015

Nu mai vreau și nu mai pot


Nu mai vreau și nu mai pot să spun da atunci când toată ființa mea are pe șoapte doar NU.
Nu mai vreau și nu mai pot să las ideile tuturor să se bage peste ideile mele atunci când este vorba de propria mea persoană, sunt un om, simt, trăiesc și gândesc, nu sunt obiect care are nevoie de caracteristici, idei și decorațiuni din partea altora.
Nu mai vreau și nu mai pot să accept credințe pe care nu le am sau în care am încetat de mult să mai cred, dacă am crezut vreodată. Eu am credința mea, voi o aveți pe a voastră, ne putem înțelege?
Nu vreau și nu pot să accept în viața mea oameni care se văd mai superiori față de mine din cauza vârstei sau din cauza impresiei lor că merită nu știu ce respect. Respectul se câștigă. Doriți respect? Arătați-mi și voi la rândul vostru respect.

Doar pentru că un om are mai mulți ani de viață nu înseamnă că merită respect sau că merită să se creadă cineva. Vezi cine mi-s eu, că am vârsta cutare. De unde și până unde?
Nu mai vreau și nu mai pot să îmi cer scuze de la persoane față de care nu simt să o fac, pentru cauze pentru care nu mi se pare că am greșit. Nu mai îngenunchiez în fața celor care nu merită.
Nu mai vreau și nu mai pot să accept tot felul de oameni în viața mea, scuzați-mă dar îmi intoxicați aerul și eu chiar vreau să simt mirosul florilor. 

De ce să mă împovărez în fiecare zi cu gânduri rele, cu cuvinte urâte, cu atitudini superioare și cu oameni care îmi strică ziua?

Oamenii superiori nu îmi plac. Eu nu mă consider o persoană care umblă cu nasul pe sus și nu vreau să am parte de astfel de oameni pe lângă mine.
Eu nu consider că am un limbaj toxic, înjurături, cuvinte porcoase, de ce să mă tulbur cu astfel de limbaje?

Nu mai vreau și nu mai pot, vreau să fac curat în mine, să mă curăț. M-am depărtat de cine sunt eu. Da, de ce? Din cauza asta, am lăsat oameni nepotriviți să mă calce pe suflet și să își pună amprenta.

Nu mai vreau nici oameni schimbători, nici falși, de nici un fel.

6 comments:

  1. Cineva chiar te.a supărat, sau este vorba de necazuri adunate de.a lungul timpului. Ma bucura inițiativa ta si chiar iti doresc succes in procesul de "curățare". Toți ar trebui sa facem asta, in primul rând pentru noi si pentru sănătatea noastră mintala. Si eu am fost trista, mânioasă prea mult timp din cauza oamenilor din jur, dar acum, ca si tine, încerc sa renunț la tot ce mi.a facut rau sau macar încerc sa nu mai dau importanta.
    Viata e mult mai mult de atat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e cineva, sunt mai multi de ”cineva” daca e sa o luam in felul acesta. Da, viata e mai mult de atat...

      Delete
  2. Draga mea, dezamagirile sunt bune, pt ca te rup de amagiri! traind dezamagirea ajungi sa intelegi de unde vine amagirea! pt tine acum lucrul asta e clar, fa acum exact ce simti ca e bine sa faci! intoarce spatele, ignora-i! nu le da atata importanta, pt ca din nou, nu e vorba de ei! nu e corect sa-si ingreunezi sufletul pt faptele altora. Inchizi usa, nu te uiti inapoi si ii lasi in ale lor.
    Toti trecem prin asta la un moment dat...
    Am trecut si noi..Doare, e adevarat, dar e atat de bine dupa ce te eliberezi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...sper sa ma pot elibera si eu cat mai curand.

      Delete