Versetul zilei

Wednesday, January 22, 2014

Ce fel de om eşti?

Sursă imagine: www.google.ro

Aş putea spune că există o categorie de oameni în care mi-ar plăcea să fiu. 

Oamenii aceia care au mereu un zâmbet pe faţă şi zic că fericirea lor se datorează unei vieţi trăite împreună cu Dumnezeu.
Oamenii aceia care nu se tem să îşi ofere inima cuiva şi să iubească prea mult ci se tem să nu iubească prea puţin.
Oameni cărora nu le este ruşine să recunoască că ei cred în Dumnezeu şi îl urmează.
Oamenii aceia care sunt gata oricând să îţi ofere mână ca să te ridice de jos din necazul tău.
Oamenii aceia care nu se tem să spună adevărul chiar şi când acesta este greu de suportat.
Oamenii aceia care atunci când sunt la pământ recunosc că numai pe genunchi în rugăciune problemele lor se rezolvă.
Oameni care nu încetează niciodată să îi fie alături unui prieten şi fac totul cu dragoste.
Oameni care îşi găsesc timp să cânte, să stea în ploaie şi să simtă viaţa...
Oameni care îi sunt mulţumitori lui Dumnezeu pentru tot ce le-a dat cu toate că poate lor le-a dat mai puţin.
Oameni care au curajul să recunoască când greşesc şi apoi fac ceva să corecteze acea greşeală
Oameni care nu se văd mai presus decât sunt.

Încerc să fiu, mi-ar plăcea să fiu un astfel de om.
Tu ce fel de om eşti? 
Cum ai vrea să fii?

5 comments:

  1. Eu sunt un om complicat,plin de visuri şi de speranţe..şi sinceră să fiu,uneori îmi place asta..Nu ştiu dacă mi-aş dori să fiu altfel .

    ReplyDelete
  2. Deși pare ușor, nu e deloc ușor.

    ReplyDelete
  3. Eu sunt cate putin din fiecare, mi-ar placea sa fiu unul dintre acei oameni puternici, care lupta si reusesc tot ce isi propun, dar nu pot, pentru ca sunt o boema, o romantica si o familista. Dar sunt fericita cu mine si cu viata mea si cred ca asta e cel mai important.

    ReplyDelete
  4. ma intreb daca sunt un astfel de om...

    ReplyDelete
  5. Sunt momente în care nu amai ai vreme să te gândești cum ai vrea să fii...;)

    ReplyDelete