Versetul zilei

Saturday, January 25, 2014

Fă curat în suflet

  Sursă imagine: www.google.ro

Cu toţii avem zile în care ne simţim trişti fără motiv, sau suntem moleşiţi iar vremea de afară pare să fie împotriva noastră. Sunt acele zile în care te trezeşti într-o dispoziţie proastă şi nu ai chef de nimeni şi de nimic. Acesta este un mesaj pentru acele zile.

Totul proneşte de la starea ta interioară, de la suflet, dacă ai căldură şi pace în suflet, dacă ai dragoste şi bucurie atunci tristeţea nu are ce căuta acolo, fă curat!
Uită-te la geamul sufletului tău, şterge-l de praf şi lasă lumina să intre prin el să îţi lumineze casa.
Uită-te la oamenii care sunt îmbrăcaţi ca nişte cerşetori şi vor mereu să le dai câte ceva, se folosesc de tine, dă-i afară, sunt oameni mai importanţi în viaţa ta care ar merită să locuiască în casa sufletului tău.

Uită-te la stările proaste ce ţi-au invadat căsuţa, invidie, răutate, nemulţumire şi chiar monotonie, vezi că undeva în dreptul lor mai mult ca sigur există un buton de ştergere, apasă-l fără teamă!
Uită-te undeva într-un colţ mai abandonat trebuie să fie Dumnezeu şi credinţa, sigur sunt pe acolo doar caută bine şi mai vezi că lângă credinţă trebuie să fie o lampă prăfuită şi stinsă, pune credinţa în ea, aceea este lampa pe care ţi-a dat-o Dumnezeu să îţi lumineze casa, pune-o undeva chiar la vedere şi ai grijă de ea.
Ia-l pe Dumnezeu de mână şi du-l în centrul căsuţei tale, va avea grijă ca ea să nu se mai murdărească din nou.
Acum că ai făcut curat, aruncă o privire şi zimi dacă eşti mulţumit de ceea ce vezi.


16 comments:

  1. sunt foarte incurajatoare scrierile tale :)
    si da am sufletul senin si vad lucuri minunate astazi...

    Sa ai zile frumoase si curate!

    Cu drag
    Liuba :)

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos, ar trebui sa ne analizam asa din cand in cand.
    Zi faina!

    ReplyDelete
  3. Mereu este timpul sa facem curat in suflet. In fiecare seara ar trebui sa meditam asupra a tot ce am facut in cursul zilei, sa cantarim deciziile si sa luam masuri pentru ziua ce vine. Trebuie sa invatam se na iubim caci numai asa reusim sa instauram in mintea noastra acea lumina despre care se vorbeste in articol.
    Haideti sa zambim in fiecare zi, sa atragem energiile pozitive ale celor care ne inconjoara si sa transformam energiile negative!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place cum gandesti :) ar trebui sa citesc comentariul tau in fiecare zi.

      Delete
  4. Daca stergi toate aceste lucruri ramai goala. Ce mai ramane atunci cand tot ce ai sunt astfel de lucruri?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ramai goala, ramai cu lururile bune, de ce ai avea nevoie de oameni care se folosesc de tine sau de rautate, invidie, nemultumire? Ai nevoie de dragoste, credinta, de bunatate, de oameni care sa te pretuiasca. Daca stergi lucrurile rele atunci vei avea loc pentru cele bune. E vorba sa faci curat , adica sa dai afara ce e rau, asta inseamna ca pastrezi doar ce e bun cum ar fi, prietenii adevarati, familia, iubirea, bunatatea, credinta si lista poate continua. Nu m-am axat pe acestea, m-am axat doar pe cele care ar trebui alungate.

      Delete
  5. chiar aveam nevoie de curatenie:d multumesc draga mea, ai un suflet frumos :*

    ReplyDelete
  6. Probabil că ar trebui să îmi șterg sufletul de praf ceva mai des. :) De aruncat ceva de prin el nu prea cred că aș putea să arunc de fiecare dată.

    ReplyDelete
  7. Astăzi chiar aveam o zi tristă și mi-a prins tare bine! Am să te tot citesc! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca am fost de folos, si nu ma supar daca ma citesti :)

      Delete
  8. Mi-a fost dor de postările tale drăguţe:)

    ReplyDelete
  9. minunat,cu Dumnezeu alaturi si casa sufletului e plina de lumina.

    ReplyDelete
  10. Am de gand sa fac asta cat de curand... Prima curatenie generala a fost anul trecut, pe vremea asta daca nu ma insel. Cred ca se cere inca una... :D

    ReplyDelete