Versetul zilei

Sunday, January 5, 2014

Letters to God

Sursă imagine: www.google.com

Dragă Dumnezeu,

Nu am încetat niciodată să cred în tine, nu am încetat niciodată să mă rog, dar Tu ştii asta deja,  eu doar mă simt departe, simt că fac paşi în direcţia opusă, nu mai ştiu cum să te las să mă dirijezi, aş vrea să vorbesc cu tine, dar nu ştiu ce să îţi zic, mi-e mai uşor să îţi zic aici, într-o scrisoare. 
Ţi-o voi trimite, cu toate că sunt sigură, că Tu o ştii de dinainte  ca eu să o scriu.

Eu doar vreau să îţi spun că nu am încetat niciodată să te iubesc, nici chiar atunci când ţi-am greşit, şi încerc să îmi scuz greşelile spunându-ţi că aşa m-ai făcut, dar nu ar trebui.
Eu doar vreau să fim iarăşi prieteni, vreau să ştiu că eşti lângă mine, adică eşti, dar fă cumva să văd şi eu asta, să o simt, nu mă lăsa să mă depărtez, să mă simt străină de tine.
Nu mă lăsa să mai greşesc.

Vreau să îmi iei teama pe care o simt de un timp în inimă, să o alungi, numai Tu o poţi face, şi vreau să îmi dai lumină să  văd cărările care sunt întunecate, nu ştiu încotro să merg, nu ştiu!

Vreau să mă prinzi de mână şi să mă ierţi, să îmi fii în continuare aproape.
Vreau să faci minuni în viaţa mea, din alea imposibile.

Mă simt pierdută şi părăsită, neînţeleasă şi stoarsă de puteri, încerc să trec peste şi nu pot.
Simt că mai am un pic şi am să îi alung şi am să îi dezamăgesc pe toţi, simt că nu fac decât lucruri greşite, mi-am pierdut încrederea.
E rău să mă doară sufletul pentru toate?
E rău să îmi doresc să fiu vechea eu?

Vreau să fiu fericită, să merit asta, să nu mai fiu aşa cum sunt. Ştiu că nu e bine. Vreau să evadez pe o altă lume mai simplă, fără nimic, doar eu.
Poţi să mă cerţi dacă vrei, numai nu fi rece, nu fi indiferent.

Vreau să dispară durerea şi toate golurile, să uit măcar pentru o secundă totul, totul...
Fă ceva, am nevoie de Tine, doar fă ceva, Tu mereu poţi să faci ceva. 
Scrisoarea asta e rugăciunea mea indirectă către Tine, îţi cer ajutorul.

Cu disperare,
 eu, (ştii Tu cine)

6 comments:

  1. Sunt sigura ca iti va raspunde. :) Foarte frumos.

    ReplyDelete
  2. Minunat, si eu m-am instrainat de Doamne Doamne, mai ales de biserica, nu stiu care este motivul, dar... se intampla...

    ReplyDelete