Versetul zilei

Saturday, January 15, 2011

Ca prin magie...

Ca prin magie m-am nascut 
In lumea asta mare, 
Strabat mereu un drum necunoscut
Ce nu are hotare.
Visez sa fiu o zana, 
Dar sunt  un fluturas,
Ma vad prinzandu-te de mana,
Esti atat de dragalas.

Ma uit la cer,suspin
Si pentru a mia oara astept,
Sa scap de al durerii chin
Si sa te strang la piept.
Dar tu nu vii,
Iar eu raman tot rece,
Fugand de amintirea celor vii,
Cautand misterul ce tot trece.

Abea in noapte mai rasare,
Inca o speranta,
Insa chiar si asa ma doare,
Si nu ma simt in siguranta.
Privesc spre cer,sunt nori.
Te chem pe tine Tata,
Durerea s-o omori,
Si-mi dai alin indata.


Am incercat sa compun si eu cateva versuri, gandindu-ma la o persoana draga mie, deci sunt reale.
Imi pare rau ca nu am putut sa il implic mai mult pe Dumnezeu in aceste versuri insa, nu stiam cum sa fac cu rima:D

23 comments:

  1. cum ti-am zis :X ai scris foarte frumos

    ReplyDelete
  2. @Amanta ta ma bucur sa te vad pe aici:)
    @Mallyna multumesc pt tot>:D<

    ReplyDelete
  3. Ai inteles foarte bine si iti multumesc ca ai acceptat.Pai uite cum procedam:o sa scriem fiecare cate un capitol,alternativ.O sa incepi primul capitol.Cat despre ce va fi povestea,la asta trebuie sa ne gandim amandoi.Termen de gandire,o saptamana incepand de azi zic ca este mai mult decat suficient.Nu ne grabim,vrem sa iasa ceva.Iti vine vreo idee inspirata,noteaza undeva.La fel o sa fac si eu.Am zis o saptamana ca sper eu sa avem de unde alege.Oricum important va fi mesajul povestii.Daca la sfarsitul acestui deadline,constatam ca nu avem din ce alege,mai prelungim,nu-i nicio graba.Apoi ne vom descurca.De comunicat daca e nevoie exista posibilati multe.Cand vezi acest comment,intra la mine pe blog:in ultima postare o sa fie un indiciu.Il iei,dupa care notifici cu un comment ca sa sterg aceea postare.Si apropo,mi-a placut poezia.

    ReplyDelete
  4. sper ca ai glumit cu ce ai zis :)))))))

    ReplyDelete
  5. Florin I, era fix indiciul la care ma gandeam si eu:), ma bucur ca ti-a palcut poezia:)

    Iulia, am raspuns la tine pe blog:D

    ReplyDelete
  6. frumoase rime :) au asa o nuanta melodioasa :D

    ReplyDelete
  7. Frumoasa incercarea ta poetica de inceput, Lavi.Ai putea sa faci si versuri albe, care suna la fel de frumos.
    Succes draga mea de la CEL in care te increzi si multa binecuvantare! Cu imbratisari de la Vrancea, Elena.

    ReplyDelete
  8. @Alissu multumesc,
    @Elena, multumesc pt sfat, am sa tin cont de el, am sa incerc sa mai compun poezii:)>:D< Te imbratisez si eu:)

    ReplyDelete
  9. Buna ziua Lavi

    Abea in noapte mai rasare,
    Inca o speranta,
    Insa chiar si asa ma doare,
    Si nu ma simt in siguranta.
    Privesc spre cer,sunt nori.
    Te chem pe tine Tata,
    Durerea s-o omori,
    Si-mi dai alin indata.

    Frumoase versuri,nu-i nevoie de rima decat de sentimente.
    O zi cat mai frumoasa.

    ReplyDelete
  10. frumos, ca de obicei :X >:D<

    ReplyDelete
  11. Foarte drăguță poezia! :)
    Multă inspirație și ție!

    ReplyDelete
  12. multumesc Bella, multumesc deniza.

    ReplyDelete
  13. “Visez sa fiu o zana,
    Dar sunt un fluturas”
    Esti si zana si fluturas in acelasi timp :) P.S. Am incercat sa-ti raspund la intrebari prin 2 mesaje,nu stiu daca le-ai primit. Daca vrei poti sa-mi scrii pe email, e mai usor asa.

    ReplyDelete
  14. Imi pare rau ca nu le-ai primit, era vorba de niste coduri pe care trebuie sa le copiezi la tine pe blog ca sa-ti apara acele poze, seamana cu ceea ce ai tu in dreapta. Cat despre actualizarile de pe blogul meu nu stiu de ce nu apar la tine.

    ReplyDelete
  15. foarte frumoasa poezia,ti-a iesit super frumoasa:)

    ReplyDelete
  16. e superba! felicitari! totusi nu iti face probleme cu privire la faptul ca nu ai scris prea multe despre Dumnezeu in ea ... nu e nimic.. ai incercat si alcva inafara de ce scriai tu inainte... si e un lucru foarte bun zic eu :)

    ReplyDelete