Versetul zilei

Saturday, January 15, 2011

Un anisor!

Undeva prin aceasta luna se implineste un anisor de cand am hotarat sa fac acest blog.Imi amintesc si acum ziua aceea cand nu stiu din ce motive am intrat pe blogul unui bun prieten, si m-a impresionat atat de mult incat am vrut sa imi fac si eu unul.Mi-au placut intotdeauna lucrurile noi, imi plac si acum si cred ca si acesta a fost unul dintre motivele pentru care am vrut sa incerc si eu ceva nou, prin urmare, am facut blogul.


Mi-a luat ceva timp, si mi-am facut o multumie de nervi pana ce am invatat toate smecheriile de pe aici si sincera sa fiu cred ca nici acum nu le stiu pe toate.Insa, la un moment dat, am renuntat la el, l-am lasat ca pe o barca parasita.Nu il vizita nimeni, in afara de prietenul meu despre care am mentionat mai sus.Dupa cateva luni, am inceput sa ma ocup foarte mult de el, scriam uneori din plictiseala insa cu timpul mi-am dat seama ca imi place sa scriu.Am creat acest blog gandindu-ma ca datorita cuvintelor scrise aici macar o persoana isi va da seama ca exista un Dumnezeu sus in cer care ne iubeste, si Slava Lui, pentru ca mi-a ascultat rugaciunea, si am avut imensa bucurie de a afla ca o anumita persoana a facut asa, i-a darit Lui inimioara ei.


Au fost si descurajari si postari bune si mai putin bune, si critice si laude, insa nu este meritul meu, ci este meritul Lui, caci fara El nu scriam astazi aici.Deci..imi urez eu mie la multi ani, pentru ca sper ca voi continua sa scriu si ca Dumnezeu va lucra la inima cititorilor mei si le va schimba viata.

30 comments:

  1. La multi ani blogusorului tau,si trebuie as recunosc,chiar daca e greu,ca blogul tau e mai frumos ca al meu...felicitari:)

    ReplyDelete
  2. La multi ani! cu multe bucurii, impliniri si revelatii impreuna cu Iisus si cu Tatal ceresc.
    Si pentru ca azi e si ziua Luceafarului desi se spune ca s-a nascut de Craciun iti daruiesc aceste doua strofe din Povestea Teiului mai ales ca spre deosebire de Blanca tu vei putea sa arati lumii cata fericire si extaz sta in privilegiul si biencuvantarea de a fi mireasa lui Iisus :)
    - Blanca, stii ca din iubire
    Far' de lege te-ai nascut;
    Am jurat de la-nceput
    Pe Hristos sa-l iei de mire!

    Imbracandu-te-n vesmantu-i,
    Lepadand viata lumii,
    Vei spasi gresala mumii
    Si de-o crima tu ma mantui.

    ReplyDelete
  3. stiu poezia asta, mulumesc frumos, si tie si lui loby:)
    >:D<

    ReplyDelete
  4. haha si eu cred ca am 1 an si ceva chiar 2 pe blog :))Dar sa ma uit la prima postare:Psa vad pe ce data este facuta:))

    ReplyDelete
  5. :"> Totusi am fost prima care ti-a zis ;;) Ce mandra ma simt..

    inca o data LA MULTI ANI!

    ReplyDelete
  6. un bulgare de lumina :) LA MULTI ANI >:D<

    ReplyDelete
  7. Felicitari!
    Lavinia, articolele tale m-au ajutat mult sa ma apropii de Dumnezeu si cred ca in viata personala vei realiza mult mai mult.
    Multe binecuvantari in Noul An!

    ReplyDelete
  8. foarte fain, La multi multi ani impreuna cu Isus si pe acest blog!:d

    ReplyDelete
  9. >:D< 1 anisor si prin intermediul acestui blog:
    - ti-ai salvat viata si ai salvat-o si pe a celor ce au citit postarile scrise dinre-o inima curata
    - Ai invatat sa il iubesti pe Dumnezeu intr-un mod practic provocandu-i si pe cei ce te citesc sa faca acelasi lucru
    - Credinta ta a schimbat inimi fiindca tu vorbesti cu Dumnezeu ca si cu un prieten, ii spui totul si El stie sa iti rezolve orice problema
    - Nu uita..nimic nu e la intamplare, Dumnezeu a avut de la inceput un plan minunat cu fiinta ta !..

    ReplyDelete
  10. multumesc Flrin, Adda, si tie FreeSeoDesign.

    Multumesc emmy, insa si blogul tau a avut de a face cu asta dupa cum am si scris in tesxt:)
    si ai dreptate in toate, ma bucur ca Dumnezeu a avut un plan si cu mine, si ma poarta zi de zi in bratul Sau.Si sper ca sa ma ajute in continuare, si sa ii binecuvinteze pe toti ce ce treg pe aici si citesc, sau nu citesc.:)

    ReplyDelete
  11. La multi ani!
    Iti mai spun o data, si cred ca ti-am spus de mii de ori - blogul tau este superb, extraordinar, si voi continua - nu numai eu, probabil multi altii - sa-l il citesc cu multa placere.
    >:D<
    Domnul sa te binecuvanteze!

    ReplyDelete
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    ReplyDelete
  13. La multi ani blogului!
    E frumos...merita osteneala!

    ReplyDelete
  14. multumesc bella, te mai astept, multumesc marada>:D<

    ReplyDelete
  15. Felicitari pentru sarbatorirea unui an de existenta pe blog.La multi ani si la cat mai multa Lumina aici si in suflet.

    ReplyDelete
  16. La multi ani, draga noastra!
    Domnul sa te inspire pe mai departe si sa te tina neincetat un bulgare de lumina intr-o lume asa de intunecata!

    ReplyDelete
  17. Felicitari si mult succes in continuare.Iti apreciez mult blogul.Prin intermediul gandurilor tale asternute in acest locusor superb,am ajuns la concluzia urmatoare:esti o persoana minunata.>:d<

    ReplyDelete
  18. @Nymphetamine mulumesc>:D<
    @SunShine multumesc frumos , si eu cred la fel despre tine sa stii!>:D<

    ReplyDelete
  19. La cat mai multe postari frumoase!!!

    ReplyDelete
  20. lavinia, blogul e minunat!
    La multi ani!
    De fiecare dată cînd intru găsesc ceva nou.
    te salut călduros :*

    maricica

    ReplyDelete
  21. Dumnezeu sa te binecuvanteze prin tot ceea ce faci. Creezi lucruri frumoase si vad cu Dumnezeu se poate folosi si de acest canal, ca sa fie cunoscut. La multi ani blogului tau si te incurajez sa o faci in continuoare, nu stii niciodata Dumnezeu cum se poate folosi spre folosul cuiva, care chiar are nevoie.
    Dumnezeu sa fie laudat si tu binecuvantata

    ReplyDelete
  22. Amin.


    Multumesc octavia si maricika

    ReplyDelete
  23. LA MULTI ANI!Sa continuii sa scrii,pentru ca scrii foarte frumos si cred ca oricine are cate ceva de invatat din postarile tale:)

    ReplyDelete