Versetul zilei

Friday, January 14, 2011

In casuta inimioarei mele!

Capitolul 4
Alungata, iubirea mergea pe drumul pustiit.Lacrimile se topeau in urma ei, lasand un gust amar.
-Nu inteleg, intotdeauna am facut totul din inima.Am pus fericirea altora mai presus decat a mea, am facut totul cum am stiut mai bine si din dragoste.De ce m-au alungat? Ce se va intampla cu acea inima fara mine?O inima fara iubire, e un suflet gol si pustiu...
Oare am facut bine atunci cand am hotorat sa plec? Oare chiar trebuie sa fac si de aceasta data pe placul lor.Dar speranta si bucuria nu vor rezista fara mine insa, tristetea si nadejdea nu ma vor.Oare se termina totul aici?
Incotro sa ma  duc, nu mai e nimeni...
Oamenii sunt din ce in ce mai egoisti si mai  rai, in inima aceea eu am gasit pace, am fost primita calduros...si uite-ma acum.Nu inteleg, unde am gresit?
Si zicandu-si aceste cuvinte, a continuat sa mearga pe un drum necunoscut de nimeni... 
                                                                                                 Va urma...

18 comments:

  1. Uite tu ce frumos scrii, acesta e un blog care se merita citit.... al meu...e...mic copil ...

    ReplyDelete
  2. Ehh :"> Eu scriu de ceva timp...adica asta e modul meu de a comunica cu ceilalti poeziile si fotografia...Dar nu stiu ..

    ReplyDelete
  3. De ceva timp ma gandesc la asta... :) ...Intradevar e posibil sa mai aiba multe poezii de aratat dar insa nu stiu cat de bune sunt ...

    ReplyDelete
  4. M-am regasit in situatia dragostei in ultimele 3 luni si ceva.
    Am facut tot ce mi-a stat in putinta, sa fiu un sprijin, sa incurajez, sa ridic, sa sustin, sa rad, sa plang, sa ma rog ziua si chiar noaptea pentru x, sa visez...
    Totul mergea si parea ca merge intr-o directie buna, ca apoi totul sa se schimbe, cum nu as fi vrut niciodata. Iar acum sa ma vad pustiit asemenea dragostei pe care ai descris-o.
    Si eu ma intreb: unde am gresit, de nu ne vom mai vorbi niciodata? Multe as mai putea scrie dar e prea personal s-o public aici, dar atata imi permit sa scriu.M-am regasit in povestea ta, asta e clar.

    ReplyDelete
  5. multumsc frumos :D
    durerea mea nu mai este asa accentuata. ieri la Biserica Domnul m-a ridicat.
    nu mai vreau sa am de a face cu x, niciodata, pentru ca a ales pe y inaintea mea si pe fata.
    alegerea lui x a fost clara: sa pastreze distanta fata de mine.
    in cazul acesta am ales sa rup de tot eu relatia.

    ReplyDelete
  6. :-< ai si tu dreptate... vom vedea ce va fi

    ReplyDelete
  7. poate ca ar trebui sa mearga intr-o inima curata

    ReplyDelete
  8. mama dar pe langa mine scrii super mega ultra misto :))

    ReplyDelete
  9. Știi vorba aia: „Toate la timpul lor”. Când va fi momentul ca iubirea să revină în inima ta, va veni fără să o chemi sau să o întrebi! :)

    ReplyDelete
  10. Cred ca aceasta e ultima :)

    Apropo astept urmatoarea parte >:D<

    ReplyDelete
  11. in prima parte ma regasc si eu:d foarte frumos stii sa compui ma faci si pe mine sa imi pun ideea in aplicare...(sa scriu si eu o poveste dintr-un caz real:d)

    ReplyDelete
  12. frumos:X astept cu nerabdare urmatoarea parte >:D<

    ReplyDelete
  13. Bella nici nu stii cata bucurie imi faci cand apari pe aici:X

    ReplyDelete
  14. stiu ca iubirea va invinge mereu...bravo

    ReplyDelete
  15. imi place fooooaaaarte mult blogul tau ;;)

    ReplyDelete
  16. @at:)el:)oc:)in ma bucur ca iti place:) te mai astept pe aici:)

    ReplyDelete