Versetul zilei

Saturday, January 1, 2011

Cuvinte speciale!

M-am gandit ca daca tot am intrat in anul 2011 asa triumfator, este timpul pentru o schimbare in viata mea, insa una buna.Nu pot sa spun ca ma simt foarte bine pentru ca desi pe fata imi radiaza mai mereu cate un zambet , ceea ce  este in sufletul meu doar stiu.Dar am realizat ca  in anul ce a trecut am avut parte si de bucurii si de tristete, insa am avut langa mine persoane care ma iubesc si care ma sustin si m-au sustinut, si au fost acolo sa imi spuna o vorba buna si sa ma asculte.Cei drept sunt doar 3 persoane.
Una este Dumnezeu, iar urmatoarea este prietena mea, Ana, numele celei de a 3 a persoana prefer sa il pastrez secret, oricum cred ca s-ar supara daca si-ar vedea numele pe aici.Ideea este ca am realizat astazi, ca sunt un copil norocos , nu mai pot sa ma numesc chiar un copil, dar o fac, pentru ca imi place sa ma alint din cand in cand , deoarece asa mai evadez din lumea mea.Dar ma lungesc prea mult si nu despre asta vreau sa  vorbesc, de fapt nu am nimic de spus, as vrea doar sa dedic aceasta postare acestor 3 fiinte minunate din viata mea si sa le multumesc in mod egal Anei si celeilalte persoane pentru rabdarea, intelegerea si prietenia de care au dat dovada, si cu mult mai mult vreau sa ii multumesc lui Dumnezeu, care m-a intarit in probleme, m-a pazit la tot pasul, mi-a ascultat plangerile si temerile, esecurile si bucuriile, visele si iluziile.
Iti multumesc Doamne atat pentru aceste 2 persoane cat  si pentru toti cei pe care Tu mi-ai trimis in anul ce a trecut ca sa imi fie alaturi si in mod special iti multumesc pentru prezenta Ta in viata mea si te rog sa ramai si in acest nou an alaturi de mine.La multi ani !

11 comments:

  1. Foarte frumos.
    Domnul sa te binecuvinteze

    ReplyDelete
  2. multumesc anonim, Domnul sa te binecuvinteze si pe tine.

    ReplyDelete
  3. singurul prieten adevarat e Isus.ai grija sa nu-l pierzi din inima ta nici odata ori cit de grele incercari vor veni

    ReplyDelete
  4. uu, frumos blog, an nou fericit Lavinia. :*

    ReplyDelete
  5. asa este, El este singurul prieten capabil sa te managaie orisicand.

    ReplyDelete
  6. multumesc Andrea la fel si tie>:D<

    ReplyDelete
  7. Dumnezeu este cel mai bun prieten. El nu te lasa atata timp cat ai incredere in el si-l respecti. Un an bun sa ai!

    ReplyDelete
  8. http://rodicabotan.blogspot.com/2011/01/ma-ajutati-sa-ii-lasam-un-cuvint.html

    ReplyDelete
  9. uuuuuuu Lavi;)
    ai grija de persoanele tale speciale ca se merita ;)

    ReplyDelete