Versetul zilei

Tuesday, January 11, 2011

In casuta inimioarei mele!

Capitolul 2
In noaptea aceea iubirea nu a putut sa doarma, s-a tot gandit la ceea ce se intamplase si la ceea ce ar trebuie sa faca.
-Poate ar fi mai bine ca sa plec , isi spuse ea intr-un final.Colegele mele de camera au dreptate, eu iubesc mereu pe cine nu trebuie, si ranesc oamenii din jurul meu si chiar pe ele.
Isi aminti atunci de vorbele tristetii si de cele ale invidiei, a deznadejdii si incepu rand pe rand sa stranga si sa impacheteze fiecare amintire ce inca mai traia prin iubire in casuta inimioarei mele,intr-un  intr-un cufar pe care il ascunse, undeva langa sufletul meu si il lasa acolo.M-am trezit in acel moment si fara sa imi dau seama de ceea ce se intamplase inauntrul meu am inceput de bezmetica sa umblu prin casa in bezna noptii si sa privesc pe geam cum fulgii mari de zapada aterizau incet la pamant.Brusc, cateva lacrimi mi-au aparut in ochi si multe amintiri mi-au trecut ca si un film prin fata ochilor.Imaginea multor persoane dragi mi-a aparut atunci in minte, da ma durea...Si iubirea de acolo de unde era a privit cu tristete pentru ultima oara catre mine, si a zis :
-Da, e clar ca nu este nevoie de mine aici, provoc numai suferinta.
Atunci am simtit cum ceva in mine s-a stins, am sesizat lipsa sperantei si chiar in acel moment iubirea parasi casuta inimioarei mele.
                                                                                               Va urma...

13 comments:

  1. "casuta inimioarei mele,intr-un intr-un cufar pe care il ascunse, undeva langa sufletul meu si il lasa acolo" - :x

    ReplyDelete
  2. As vrea sa alung tristetea si dezamagirea din inima mea, dar stii cat de nesimtiti sunt?
    Viata sau inima mea nu e proprietatea lor de drept si au dat navala in inima mea :(
    Dragostea si credinta mea abia ii pot alunga, dar totusi nu ma paraseste credinta, dar acestia sunt in continuu conflict :(
    In ciuda acestor lucruri vreau sa ma uit la frumusetea Lui Dumnezeu si ma indragostesc din ce in ce mai mult. El Isi face simtita prezenta in aceste clipe grele, dar stii cum suntem noi oamenii.

    Toata preocuparea mea insa se indreapta sa descopar comori despre El si daca dai click pe blogul meu principal, sub titlu vei vedea o lumanare care arde, dai click acolo si vei descoperi ceea ce am scris despre Dumnezeu. Sa o faci. Am inceput sa studiez incepand din Genesa. mult am scris. Incepe sa citesti incepand de la prima zi pentru ca se leaga intre ele articolele si trebuie sa citesti de la primul articol ca sa ai imaginea.
    M-ar bucura sa fiu de folos si sa citesti, descopar frumuset cu Dumnezeu.Si am inceput sa-L descopar intr-un mod nou si diferit.

    ReplyDelete
  3. e frumoasa :) povestea asta devine tot mai interesanta

    ReplyDelete
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    ReplyDelete
  5. daca vrei pot fi eu panterutza ta plictisita care iti asculta povestile...care apropo nu sunt deloc plictisitoare ci din contra sunt speciale poop

    ReplyDelete
  6. Te asteapta pe blogul meu un mic premiu.

    ReplyDelete
  7. Felicitari...chiar te pricepi la scris povesti si reusesti sa ma tii mereu in suspans si sa imi doresc sa citesc si continuarea.:)

    ReplyDelete
  8. ~Alexuta, multumesc frumos.
    ~Octavia multumesc mult!
    ~Dream ma bucur ca iti place te mai astept pe aici:)
    multumesc tuturor>:D<

    ReplyDelete
  9. Trist ca a plecat. Eu sper sa se intoarca. :)

    ReplyDelete