Versetul zilei

Monday, January 24, 2011

Cuvinte aruncate pe o pagina alba!

Sunt doar lacrimi pe chipul meu iar afara ploua, pana si cerul plange...

Cu penita apasata
Ma afund in lumea scrisului, de mult uitata.
Nu mai privesc trecutul, nu mai simt iubirea,
O cunosc doar pe ea, dezamagirea.

Si dispar in intuneric, ma ascund in al viselor destin, si totusi inca astept caci  flacara credintei inca mai lumineaza viata mea.

Nota: Nu e poezie, iar pentru cei care asteapta sa scriu ceva de rau ca sa dea repede vina pe Dumnezeu, vreau sa va spun ca El este singurul lucru bun din tot raul care mi se intampla. Spuneti ce vreti, mi-e tot una.

12 comments:

  1. Lavi, unde optimismul cu care ma incurajai tu pe mine?:(

    ReplyDelete
  2. El intotdeauna este singurul lucru bun din tot raul care ni se intampla,si din tot binele care il avem!
    Si nu,nu intotdeauna mi se pare mai frumos la altul...
    Tu chiar scrii cu suflet...cu sufletul la El!:)

    ReplyDelete
  3. Ai mai spus'o si iti multumesc!
    App.ai putea sa imi lasi id'ul tau?

    ReplyDelete
  4. cand iti merge mai bine...Satan vrea sa-ti arate ca el stapaneste peste pamantul acesta si vrea sa te doboare. asta e scopul lui! insa tu esti fiica de Dumnezeu si Dumnezeul nostru nu este un Dumnezeu care ne lasa sa suferim fara un scop...Domnul e cu tine mergi inaite prin credinta oamenii intotdeauna ne vor dezamagii dar Domnul niciodata, Domnul va face sa rasara soarele din nou peste viata ta, problemele vin si pleaca insa cel mai important e ca Domnul nu ne lasa...El este langa tine. Fi tare! Domnul sa te intareasca!Amin:d

    ReplyDelete
  5. Scumpa mea ! De multe ori am gustat dezamagirea, asa ca mi-e cunoscut amarul ei.Am doar cateva vorbe pentru tine si acestea nici nu-mi apartin macar:
    Pot totul in Hristos care ma intareste!
    Sper ca mesajul acesta sa te inraureasca si sa-ti daruiasca putere si pace!
    Te imbratisez cu iubire din IUBIREA LUI!

    ReplyDelete
  6. in lista de lectura am vz ca ai scris undeva (desi numi arata) ca vrei renunti la blog din motive personale...ce!? mai socat! vorbesti serios? esti pe mess...tre sa vb ceva cu tine! nu uita pot totul in Hristos versetul tau motto unde este scum...? nu stiu ce te-a facut sa renunti la blog nu stiu ce e in viata ta dar stiu ca poti totul numai sa vrei. ma rog Domnului sa te intareasca...orice ar fi in viata ta acum nu uita poti totul in Hristos!Amin?

    ReplyDelete
  7. fa o pauza doar si revino...scri prea fain sa te lasi :X

    ReplyDelete
  8. cam periculoasa poza .... pentru baieti
    in rest ii fain mesajul

    ReplyDelete