Versetul zilei

Monday, January 24, 2011

O ultima postare! :)

Nu pot inchide blog-ul inca, pt ca i-am promis ceva lui Blue Autumn, si anume ca voi scrie ceva referitor la niste versuri pe care el mi le-a dat, si am sa imi tin cuvantul si sper ca si el si-l va tine pe al sau. Deci uite aici versurile mele :

M-aplec din nou in rugaciune,
Iti cer Doamne iarasi o minune,
De atatea ori eu cer si cer,
Raspunsuri pana ce disper.

De atatea ori eu nu te-am ascultat,
Si am tipat, m-am revoltat,
Si am facut din Tine robul meu,
Ca si cum Tu nu ai fi Dumnezeu.

Eu ti-am zis Doamne ce sa-mi faci,
Tu nu mi-ai zis nici macar un "taci!"
Desi stiai ce e mai bine pentru mine,
Ai tacut si mi-ai facut doar bine.

Astazi am inteles ca robul nu esti Tu ci eu.
Si vin si-ti cer iertare Domnul meu,
Stiu ca te-am suparat si am fost rau
Dar primeste-ma caci sunt copilul Tau.

11 comments:

  1. si cred ca ar trebui sa continui cu blogul suntem multi pe aici care asteptam postarile tale

    ReplyDelete
  2. si pe mine cine ma mai incurajeaza?:((

    ReplyDelete
  3. Scumpa Lavinia, desi nu inteleg motivul inchiderii acestui blog, probabil sunt motive bine intemeiate, nu pot sa nu-mi exprim regretul fata de "Bulgarasul de lumina" care a stralucit si luminat atatea suflete...Domnul a facut prin tine o lucrare minunata prin acest blog, Numele Sau a fost inaltat. Sper din tot sufletul sa-ti faci un alt blog, sa contiunui sa inflacarezi darul pe care Domnul l-a pus in tine. Sa nu uiti sa ne anunti...
    Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa te calauzeasca pe tot drumul vietii tale!

    ReplyDelete
  4. ma faceti sa ma simt eu vinovata..

    ReplyDelete
  5. Niciodata nu e prea tarziu sa revii asupra deciziei.N-ai de ce sa te simti vinovata :( Lavinia. Atatia oameni s-au instristat in seara asta si isi doresc sa continui. Ti-am scris inainte ca esti foarte apreciata prin ceea ce faci. Simona are dreptate cand spune sa ne inflacaram darul spre folosul altora.

    ReplyDelete
  6. nu pot sa cred...o speranta...atat a veam si se stinge si asta?nu trebuie sa te simti vinovata...trebuie sa revii asupra deciziei luate...gandestete ca noi citim acest blog si ne luminezi..mai ales ca tu ai un farmec special si o credinta ce ne da incredere...nu ne fa asta lavi!!!poop roz

    ReplyDelete
  7. Sincer nu ma asteptam sa scrii asa frumos :|
    multumesc pentru postare si acum o sa fie randul meu sa scriu iar pentru asta te rog sa nu inchizi blogul ! lasal asa nu esti vinovata cu nimic
    daca alti nu inteleg ce ce scrii tu . . sau exprimarea ta asta nu inseamna ca au dreptul sa te critice ! iar tu pui totul la inima :|

    nu mai baga pe nimeni in seama si blogul lasal asa !
    am o mica poveste pentru tine la fel ca povestea care ti-a placut de craciun :)
    si am nevoie de ajutorul tau asa ca te rog din toata inima lasa blogul asa
    stiu ca nu conteaza sunt un simplu strain. DAR lasal asa te rog :)
    SI SCRIE IN CONTINUARE ! :) Te rog.

    ReplyDelete
  8. asa-i..lasa-l..scri foarte frumos..eu m-am indragostit de postarile tale:)

    ReplyDelete
  9. pacat ... de anuntul tau . e mai bine sa continui cu acest blog .. pentru ca ai un har deosebit si ne poti oferi multe ganduri frumoase . Deosebita poezie !

    ReplyDelete