Versetul zilei

Sunday, January 16, 2011

Isus, ce nume frumos!

Si au inceput sa apara pe ecranul din fata mea versurile : "Isus, o ce nume frumos, El mi-e domn, mi-e stapan, prietenul meu cel mai bun" si m-am gandit ca in ultima vreme l-am cam dat la o parte din viata si din postarile mele.Mi-am adus aminte cum am inceput sa imi fac griji pentru diferite lucruri, cum am inceput sa uit ca am un Dumnezeu al minunilor, care este viu si ma aude si astazi.L-am dat afara pe prietenul meu cel mai bun, l-am parasit, asa in treacat fara ca macar sa imi dau seama .Iar apoi m-am intrebat de ce oare ma simt singura, de ce oare plang, de ce oare toate imi merg prost? Pentru ca El a vrut putin din timpul si din atentia mea, si cum eu am fost atat de ocupata sa fac mii de alte lucruri complet neimportante, El a hotarat sa ma treaca prin putina durere, sa ma faca sa imi amintesc ca El este langa mine si ca de fapt eu sunt cea care a plecat.
Dar cititorule, la tine cum stau lucrurile? Poate ca te-ai departat si tu de El fara sa iti dai seama, sau poate ca tu nu l-ai avut niciodata in inima ta, dar El te vrea si pe tine in cerul Sau, El vrea sa iti aline si tie durerea.Nu uita ca Dumnezeul nostru este un Dumnezeu al minunilor si El vrea si poate face o minune si in viata Ta.Haideti sa ne facem timp pentru Imparatul nostru, care inca sta si asteapta si inca mai are rabdare.
Isus, este intr-adevar cel mai frumos nume, si merita sa fie laudat.

3 comments:

  1. Scrii tare frumos si ma bucur ca esti moldoveanca din nord, ca si mine eu sunt din jud.Suceava.
    Faptul ca il comsideri pe Isus prietenul tau te onoreaza foarte mult si-ti aureoleaza tineretea draga Lavi.
    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toate harurile sale. Te cuprind cu brate de bucurii, Elena!

    ReplyDelete
  2. moldoveanca din nord....aix :Dmmm miami :D

    ReplyDelete