Versetul zilei

Sunday, January 23, 2011

Imi iubesc Regele!

Imi iubesc Regele! De ce? Pentru ca este Tatal ,Prietenul, Iubitul si Dumnezeul meu.Pentru ca in fiecare zi primesc cate un lucru bun din mana Sa, si pentru ca este mereu langa mine.Pentru ca niciodata nu imi zice " n-am timp, lasa-ma astazi, vin-o maine!" ci mereu imi raspunde si ma face sa zambesc asa cum numai El stie sa o faca.
Imi ador Regele,si o viata intreaga de as cadea in genunchi inaintea Sa nu ar ajunge ca sa ii pot multumi pentru tot binele pe care l-a facut in viata mea.Mi-a dat pace, bucurie in suflet, mi-a dat persoane care sa fie alaturi de mine si sa ma iubeasca, mi-a dat sanatate si m-a facut o faptura atat de minunata.

Da sunt minunata pentru ca sunt lucrarea mainilor Lui, pentru ca El a pus in mine ceva special la fel cum a pus si in tine ceva special.El ne iubeste.Imi iubesc Regele, pe Isus Hristos care te poate salva si pe tine de la pacat si iti poate da o viata noua si fericita alaturi de El. Tu ce spui? Vrei si tu sa strigi de bucurie ca lumea intreaga sa auda ca iti iubesti Regele? Sau nu l-ai aflat inca pe Acel ce totul tine in mana Sa, si totul poate?
Crede-ma inca exista salvare si pentru tine, pentru ca El vrea si poate sa iti dea o viata noua si tie, tot ce trebuie sa faci tu este sa crezi in El si sa  te pleci pe genunchi inaintea Lui, si sa recunosti ca esti un om pacatos si ca Isus Hristos a murit si pentru pacatele tale, sa il rogi sa intre in inima ta, iar apoi vei vedea cum El te va schimba si te va face un om nou, fericit prin El,care biruieste necazurile alaturi de Tatal sau, Dumnezeu.

23 comments:

  1. pai .. da fumez si eu
    si de 2/3 ani spun la fel ( de maine ma las de ele ) :d

    ReplyDelete
  2. foarte dar foarte frumos:d:X si da vreu sa strig de bucurie ca Isus Hristos este domnul! si ca imi iubesc regele. asa ca:
    Te voi binecuvanta dar toata viata mea, si in numele Tau imi voi ridica manile (Psalmii 63.4):d
    P.s. de medicina stiam despre tine dar de psihologie nu...:D fain:d

    ReplyDelete
  3. Lavi adauga in lista ta de mess ( ameluxe22 ) vreau sa vorbesc ceva cu tine te rog :)

    ReplyDelete
  4. nu merge sa te pun nu stiu ce are mess-ul meu:(
    pune-l pe al meu daca vrei
    h.lavii

    ReplyDelete
  5. ... deja exagerezi.

    Asta se numeste ,,fanatism religios" ...

    ReplyDelete
  6. Mai bine incetezi sa crezi in Biblie, si sa te gandesti cine e Dumnezeu :P
    Biblia reprezinta niste scrieri modificate aproape total fata de cele originale de`a lungul a doua mii de ani (asta doar Noul Testament).
    "Crede si nu cerceta e`o mare minciuna!"

    ReplyDelete
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    ReplyDelete
  8. Scuze pentru comentul care urmeaza o sa fie lung de tot dar nu aveam unde sa iti trimit.
    Am gasit ceva care citeam mai demult si poate chiar repetam. sper sa iti placa
    si sunt curios daca ar fi sa modifici ceva la ea ce ai scrie si cum :)
    bine daca ai timp si poti.

    O iarta-mi te rog doamne atatea rugaciuni
    Prin care-ti cer doar paine, paza si minuni,
    Caci am facut adesea din tine robul meu
    Nu eu ascult de tine, ci tu de ce spun eu.
    In loc sa vreau eu doamne sa fie voaia ta
    Iti cer, iti cer intr-una sa faci doar vioa mea.
    Iti cer s-alungi necazul, sa nu-mi trimiti ce vrei
    Ci sa-mi slujesti in toate, sa-mi dai, sa-mi dai, sa-mi dai.
    Gandindu-ma ca daca, Iti cant si te slavesc
    Am drept sa-ti cer intr-una sa fac tot ce doresc..

    O, iarta-mi felul-acesta nebun de-a ma ruga
    Si-nvata-ma ca altfel sa stau in fata ta:
    Nu tot cerandu-ti tie sa fie tu robul meu
    Ci tu cerandu-mi mie iar robul sa fiu eu.
    Sa inteleg ca felul cel bun de-a ma ruga
    E sa doresc ca-n toate sa fie voia ta.

    ReplyDelete
  9. Adi & the.cuki stiti ceva? eu am ales sa cred in Isus Hristos pe propria mea raspundere, sunt libera sa scriu despre ce vreau eu pe blogu-ul meu si sa cred in ce vreau eu. Daca eu cred ca maimuta e un dumnezeu voi nu-mi puteti face nimic.Deci da, eu cred din toata inima i din tot sufletul ca Isus Hristos a murit la Golgota si pt pacatele mele si maic red ca oricum arfi biblia ea nu minte pt ca Dumnezeu prin ea mi-a schimbat viata si nu numai.Voi puteti crede ce vreti nu ma afecteaza cu nimic. o zi buna!

    ReplyDelete
  10. Continua sa-L iubesti, Lavinia! Indiferent de opozitie si de parererile celorlalti, continua sa lupti contra curentului acestei lumi....si Regele tau iti va da biruinta!

    ReplyDelete
  11. foarte frumoasă postarea.Nu înteleg ce rost au comentariile celor doi.Fanatism religios?Oare cum au găsit termenul ăsta,dar în fine niciodată să nu asculți părerile altora care probabil din lipsă de ocupație și idei scriu astfel de mesaje.

    ReplyDelete
  12. ... nu-ti scriu din batjocura, ci din grija. Nu am zis niciodata ceva rau de tine...

    ReplyDelete
  13. Felicitari, lui Iisus ii place foarte mult ce scrii. Cei mai placuti ii sunt cei care sunt nebuni dupa El...
    Curaj deci, daca toti ar fi ca tine lumea ar fi un paradis...

    ReplyDelete
  14. Inainte sa etichetezi pe cineva ca "fanatic religios" ar trebui in primul rand sa verifici ceea ce scrie/spune sau comunica persoana luata in vizor. Aceasta persoana stie prin cate si prin ce a trecut, stie in ce crede si de ce crede.
    N-ai nici un drept sa etichetezi cu orice titlu vrei tu pe cineva pe care n-o cunosti.
    Si da, chiar Creatorul Universului venit in Persoana Domnului Isus Hristos a afirmat "mai marilor religiosi de acum 2000 ani" ca sa cerceteze Scripturile, pentru ca socotesc ca in ea au Viata Vesnica, dar tocmai ele marturisesc despre El"

    In ce te priveste: nici tu nu ai ramas fara marturie (tocmai natura si tot ce exista spun despre Dumnezeu) sau tocmai acest blog iti marturiseste despre Dumnezeu. Ar trebui sa iei in considerare si sa-ti schimbi atitudinea pentru ca va veni o zi cand vei da socoteala pentru fiecare cuvant rostit si scris, dat si pentru ca ai nesocotit pe Dumnezeu si solutia Lui. Inca nu e tarziu...fii binecuvantat!

    Lavinia- cuvintele tale sunt pline de viata si L-ai onorat pe Dumnezeu cu asta! Fii binecuvantata! Tu continua tot asa ca pina acum.
    Domnul Isus a spus ucenicilor:
    " va trimit in mijlocul lupilor, dar El ii incurajeaza ca este cu ei" intr-un alt loc spune:
    "ca cine va primeste, pe Mine Ma primeste si cine asculta de voi, de Mine asculta. Daca va resping, pe Mine Ma resping."

    Asa ca curaj! Fie ca esti primita, fie ca esti respinsa, fie ca esti batjocorita de dragul Domnului Isus, sa nu uiti ca si Domnul Isus a trecut pe aici.
    Laudat sa fie Dumnezeu in toate!

    ReplyDelete
  15. eu am descoperit anul trecut cat e de minunat si cata pace simti in suflet cand intr-adevar te simti copilul Lui:)...eu am plans 3 zile dupa ce M-a cercetat si am simtit pacea lui:)..deci va sfatuiesc si eu rugati-va ca sa intre in viata voastra..e cel mai minunat lucru de pe aceasta planeta sa-L ai pe Dumnezeu in viata ta:)

    ReplyDelete
  16. iar cei carora nu va convine ca Lavy scrie de Isus pe blogul ei mai bine nu mai intrati...nu-i spuneti ei ce sa scrie pe blogul eu..si nu e fanatism religios!ea chiar scrie foarte frumos:).eu una m-am afundat in blogul ei citind postarile:)

    ReplyDelete
  17. Ba da,eu cred ca si tu scri foarte frumos!
    Imi place cum iti asterni gandurile,cum le exprimi!
    Respect faptul ca vorbesti atat de frumos despre El...Cand altora le e rusine sa vorbeasca despre El,daramite sa creada!:)

    ReplyDelete
  18. "Imi ador Regele,si o viata intreaga de as cadea in genunchi inaintea Sa nu ar ajunge ca sa ii pot multumi pentru tot binele pe care l-a facut in viata mea" - frumos spus.

    ReplyDelete
  19. Mersi k mi-ai accesat blogul :D poi am scris cu " Homemade Clpple"( e scris cam ciudat dabea inteleg si eu dar dak dai marime mare , se vede) inaintea scrisului " Hanuman"

    ReplyDelete
  20. Fii binecuvantata Lavi, pentru credinta ta in Dumnezeu si mantuirea prin Isus Hristos, Domnul nostru care si-a dat viata , ca noi sa-L iubim si sa-L marturisim.

    ReplyDelete
  21. O parte din aceasta postare suna ca o rugaciune. Foarte frumos ti-ai exprimat multumirea!;;)

    ReplyDelete