Versetul zilei

Friday, January 7, 2011

Cat valoreaza Dumnezeu pentru noi?

Am vrut sa devin una cu timpul, dar n-am putut inca ma lupt cu el;incerc sa il impart in mii de bucatele si pana la urma tot nu fac nimic.Insa astazi am decis sa nu mai fiu asa de zgarcita si sa ii dau si Lui din timpul meu.Oare nu s-ar bucura Tatal nostru, Dumnezeu sa vada ca ii acordam si Lui cate putin din pretiosul nostru timp pe care oricum il irosim in cea mai mare parte?( sau poate doar eu il irosesc:-?? )
Poate ca noi nu ne dam seama, dar Dumnezeu ne acorda atentie la fiecare dintre noi in fiecare secunda, in fiecare minut.Ne da putere sa inaintam pe drumul vietii, sa ne implinim visele , ne da persoane dragi care sa ne sustina, ne da sanatate, dragoste si pace.Ne da lumina, speranta si nadejde.Ne ajuta la fiecare pas pe care il facem si ne intinde mana atunci cand suntem cazuti, oare se merita ca sa ii acordam si noi putin din timpul nostru?
Stateam intr-o zi de vorba cu un prieten si ii spuneam ca am decis sa citesc cate un capitol din biblie, in fiecare zi, am crezut ca e de ajuns dar raspunsul lui m-a lasat fara cuvinte.. "atat valoreaza Dumnezeu pentru tine?" nu mai stiu exact daca, cuvintele lui au fost chiar asa dar acesta a fost mesajul transmis de intrebarea sa.Haideti sa ne intrebam astazi fiecare, cat valoreaza Dumnezeu pentru noi?Se merita sa ii acordam din timpul nostru, se merita sa zambim unui om bolnav sau poate trist, sa ii spunem o vorba buna? Se merita sa ne rugam Lui si sa ii multumim pentru tot binele pe care ni-L face?Ce spuneti, se merita?

15 comments:

  1. imi plac postarile tale ma linistesc ....
    a si catelul meu e in tara lam dat cuiva ca nu am putut sa il iau cu mine in italia poop

    ReplyDelete
  2. M-au trecut fiorii cand am citit aceasta postare...de cateva zile ma framanta gandul acesta...sa fac o prioritate din a petrece mai mult timp cu El...se merita

    ReplyDelete
  3. Cat de adevarata e postarea ta !!!
    Ai mare dreptate !

    ReplyDelete
  4. Florin, scurt si la obiect.
    Octavia, nu am vrut sa fac ca lumea sa sperie, ci pursisimplu am vrut sa scriu ceva si fara sa vreau m-am trezit cu cuvintele astea:D

    ReplyDelete
  5. „Timpul înseamnă pentru Dumnezeu durata aşteptării între bătaia Sa la poartă şi fapta noastră de a deschide.”

    ReplyDelete
  6. Deniza, frumos citat,imi place:)

    ReplyDelete
  7. Lavinia, zici ca te-ai trezit cu cuvintele astea? Sau poate Dumnezeu ti le-a pus pe inima ca sa le scrii? Poate cineva are nevoie de aceste cuvinte? In orice caz acest articol ma pus pe ganduri.

    ReplyDelete
  8. Ioan era lumina, care este aprinsă şi luminează... (Ioan 5:35)

    Mi-a atras atentia si m-a cercetat acest Cuvant in aceasta dimineata.
    Ce placut ca Fiul Lui Dumnezeu sa poata spuna despre mine: "am fost lumina, care era aprinsa si lumina" cata vreme am trait aici pe pamant.
    Chiar dusmanii lui Ioan(Irod) il cunosteau si stiau ca era curat si sfant in trairea lui, de aceea il ocrotea si il asculta cu placere.
    Ce privilegiu, ca cel cu care ne intilnim zilnic la lucru, la scoala sau oriunde sa capatam trecere inaintea lui si sa ne asculte cu placere, atata timp cat ne tine Dumnezeu in Mana Sa, caci vedeti voi ce schimbatoare e omul. Stiti voi ce a patit Ioan mai incolo, dar El era in Mana Lui.

    Ajuta-ne Doamne sa traim sfant si curat inaintea Ta, sa fim o lumina si o marturie pentru slava Ta. Sa umblam zilnic cu Tine.
    arpi

    ReplyDelete
  9. Apropo. Nici nu m-am gandit acum cand am scris aceste cuvinte. Joi a fost sarbatatoarea botezului Domnului Isus si spunea un frate, ca toata ziua a urmarit si nu a auzit odata pomenind de Domnul Isus Hristos :( Lumea alearga in treburile lui, sarbatorile au trecut...
    Din pacate doar anumite ritualuri fara continut se fac in aceeasta zi,dar noi suntem chemati sa fim o lumina si sa ardem pentru El, sa fim o marturie.

    ReplyDelete
  10. ~N. Arpi~asa este noi suntem chemti sa fim lumina, sa fim o sageata catre cer pentru cei ce nu-l cunosc pe Dumnezeu, frumoase cuvinte, si eu mi-as dori la fel sa stii!
    ~FreeSeoDesign~ eu vroiaim sa scriu ceva pe blog dar nu aveam nici cea mai mica idee despre ce as putea a scriu, si cred ca ai dreptate cred ca Dumnezeu a fost Acela care a pus aceste cuvinte pe inima mea ca eu sa le pot scria si cei care au nevoie de ele sa le ciateasca.

    ReplyDelete
  11. a special girl...ma bucur k in inima ta ,Dumnezeu valoreaza imens...:X

    ReplyDelete
  12. Normal ca se merita,dar cum am mai zis:suntem prea egoisti si de El ne aducem aminte numai cand avem nevoie de ajutor...

    ReplyDelete
  13. Da, macar atat am putea facem pentru El, sa-i acordam timp din timpul nostru, pentru tot ceea ce a facut pentru fiecare in parte.Multi dintre noi cand ne dam seama cat valoreaza e,poate, mult prea tarziu.

    ReplyDelete
  14. "Atat valoreaza Dumnezeu pentru tine?" - excelenta intrebarea lui -

    A spus cuvintele potrivite la momentul potrivit. M-am bucurat de ce ne-ai impartasit. Am sa meditez iar si iar la intrebarea asta .. E important!

    ReplyDelete