Versetul zilei

Monday, August 6, 2012

Ia o pauză de la stres!

A venit vremea să te opreşti din alergarea ta după lucruri fără de valoare. Ai făcut destul până acum. Te-ai îngrijorat destul, ai plâns de ajuns, te-ai gândit la ce nu ai făcut bine şi ai regretat, apoi te-ai mai plâns încă o dată.Ajunge! 
A venit momentul să iei o pauză de la tot ceea ce înseamnă stres, îngrijorare, trudă. Nu vezi că te învârţi în acelaşi cerc? Mereu aceleaşi bătăi de cap, aceleaşi gânduri, aceleaşi frământări...
Opreşte-te, oferă-ţi un moment de relaxare, pentru suflet, pentru trup...
Respiră, simte viaţa, simte bucuria , eliberează-te de gândurile negative.
Azi totul e posibil dacă tu crezi, dacă îţi doreşti, cine te opreşte să visezi? Viaţa e grea iar dacă nu ai astfel de momente nu faci decât să te pierzi în ea.

28 comments:

  1. Aş vrea să mă opresc mereu..doar că am acel moment de reculegere şi după totul o ia în jos, iar, ca de obicei.

    Dar în acel moment mă mint pe mine şi mă simt chiar bine, ceea ce e destul de îngrijorător.

    Te pup Lavi, mersi pentru postarea ta care mi-a adus un moment frumos.
    Te aştept şi pe la mine cu îmbrăţişări.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MA BUCUR MULT CA POSTARILE MELE ITI AUDC UN MOMENT FRUMOS.

      Delete
  2. sa te opresti cand totul o ia la vale?pt ce?dc? ..unde-i farmecul vietii cand te lupti sa castigi ceva..cand pierzi altceva dar castigi ceva ce nu ai avut de exemplu :X...

    ReplyDelete
  3. Sunt vitale astfel de momente!
    Nu putem rezista intr-un stress continuu!
    Multumesc Lavy!

    ReplyDelete
  4. Chiar ar fi timpul sa ma opresc...dar ceva ma tot tine...chiar ma straduiesc...ma chinui... sper ca voi reusi intr-o buna zi.

    ReplyDelete
  5. Am ajuns sa am nevoie de postarile tale... :) Addicted to your blog <3

    ReplyDelete
  6. E ca un labirint din care te infunzi, te adancesti cu fiecare clipa in care simti ca nu mai ai putere... Esti nevoit sa poposesti o clipa, dar trebuie sa reiei drumul ca sa invingi :D

    ReplyDelete
  7. Ce bine zici...imi place foarte mult cum ai scris!

    ReplyDelete
  8. E vorba despre un alt nivel. Cercul vicios in care ne invartim se afla la nivelul actual al constientei fiintei noastre. Putem depasi acest cerc, daca reusim sa privim toate aceste framantari de la alt nivel al fiintei umane, un nivel de care nu suntem constienti. Inca.

    ReplyDelete
  9. visele sunt importante, pauzele de asemenea...:)

    ReplyDelete
  10. Mi se pare putin cam ironic faptul ca cei care se feresc de stres dupa o varsta traiesc numai in stess, ma intreb oare de ce?...
    Ce vina au ei?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu stiu, se zice ca de ce te temi de aia nu scapi, cred ca e una sa alungi stresul si alta sa te feresti de el. tu ce crezi?

      Delete
  11. Frumoasă postarea !:x

    Aș vrea să cred din nou că tot ce vreau este posibil :(

    ReplyDelete
  12. Foarte buna idee. Cred ca multi avem nevoie uneori de o astfel de pauza. Ce pot spune,eu una m`am relaxacat cand am citit ceea ce ai scris.
    Frumos! :)

    ReplyDelete