Versetul zilei

Monday, August 13, 2012

Scapă de îngrijorare!

Titlul transmite un mesaj scurt şi la obiect : scapă de îngrijorare!
Poate vei spune că acest lucru nu e posibil. Îngrijorarea apare la tot pasul şi de prea puţine ori reuşeşti să scapi de ea. Şi totuşi se poate! Cum? Mai simplu decât te gândeşti tu. Tot ce trebuie să faci e să faci o listă mare cu tot ce te îngrijorează. O aduci înaintea lui Dumnezeu iar apoi aştepţi cu nădejde ca El va rezolva probelemele pentru care tu te îngrijorezi. Poate vei spune că asta nu se poate! Ba da chiar se poate, dar dacă vrei să fii liber de grijile acestei lumi scapă şi de necredinţă şi de îndoială.

Ei, uite aşa am stat eu în ultima vreme punând toate lucrurile cap coadă şi îngrijorându-mă pentru viitorul meu, ce o să fac acolo, de unde o să am bani acolo etc. Apoi am realizat ceva, nu trebuie să mă tem de ziua de mâine Dumnezeu e deja acolo, El are soluţia, eu ce am? Grijile şi planurile. Şi cu ce mă ajută? Păi mă ajută să mă stresez mai mult decât trebuie. 
Deci? Scapă de îngrijorare!

17 comments:

  1. Ai perfecta dreptate.Iti multumesc din suflet pentru sfat >:d<

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur ca gandim la fel :)
      cu placere!>:D<

      Delete
  2. Am scapat de incrijorari dar nu si de probleme:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. de alea vom scapa putin mai tarziu, iar apoi altele le vor lua locul.:)

      Delete
  3. Frumoasa si inteleapta postarea ta. Chiar am sa ma gandesc si eu la tema acesta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur ca iti place :) sa te gandesti, sa citesc si eu!

      Delete
  4. Replies
    1. crede.ma, e mai usor decat pare, doar incearca!

      Delete
  5. Da si eu am momente in care ma stresez gandindu-ma la viitor,imi e frica de faptul ca poate nu o sa ma pot angaja ,poate nu voi putea fii asa cum vreau,dar ai dreptate,nu are rost sa ne stresam,lucurile se intampla la randul lor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. asa e, toate au cursul lor, nu rezolvam nimic daca ne ingrijoram

      Delete
  6. pentru mine ingrijorarea nu consta in angajare bani etc... sta in faptul ca persoana care ma crescut e foarte batrana si nu cred ca am sa trec peste momentul care il astept de 23 de ani.... varsta mea imi este frica de 2 lucruri.
    Dumnezeu si moartea buncici mele , in rest se poate intampla ce vreti voi si el bn inteles cu mn nu ma intereseaza persoana mea.

    Credeti-ma imi este frica rau!!!

    ReplyDelete