Versetul zilei

Saturday, August 18, 2012

Regăsire.

Şi din nou am tendinţa să vorbesc despre oameni, şi de ce nu din moment ce ar fi atât de multe de spus, pentru că până la urmă totul se învârte în jurul nostru nu-i aşa? 
 Dar , îmi propun să uit partea rea a oamenilor, îmi propun să uit că sunt unul dintre ei şi că sunt supusă slăbiciunilor, şi vreau să vă reamintesc ceva:
Oamenii au puterea să ierte, să iubească, să simtă cu cel rănit, să sufere, să se ridice şi să meargă mai departe, să zâmbească, să spere, să gândească, să acţioneze, să aleagă.
Oamenii sunt nişte fiinţe deosebite, pentru că însuşi Creatorul lor este deosebit şi înţelept.Oamenii au fost făcuţi după asemănarea Lui!
Tu, cel/cea care citeşti aceste rânduri, zâmbeşte, eşti o personă specială!
Poate veţi spune, că vad lucrurile pe dos, pentru că în ziua de azi oamenii sunt răi, mint, dezamăgesc, urăsc, sunt invidioşi etc.
De acord. Şi de ce? Pentru că aici deja nu mai seamănă cu Dumnezeu nu-i aşa?
Atunci am să mă leg de nişte cuvinte menţionate mai sus. Toţi oamenii au fost făcuţi de acelaşi Creator, dar, ei, au puterea să aleagă. Unii aleg să semene în continuare cu Creatorul lor, pe când alţii aleg să fie opusul.
Nu ştiu unde te regăseşti, eu recunosc, mă regăsesc în amândouă. De ce? Pentru că sunt om şi sunt dispus eşecurilor dar şi biruinţelor, iată motivul pentru care am ales să lupt, să lupt cu mine şi cu tot ce este rău în mine , ca să pot să semăn în continuare cu Dumnezeu.

12 comments:

  1. Foarte frumos. Si eu ma regasesc intre cele doua ,,tabere" sa spun asa :D

    ReplyDelete
  2. adevarat spune un vechi proverb chinezesc: "esti ceea ce gandesti"...da, suntem ceea ce gandim...

    ReplyDelete
  3. si eu ma regasesc in amandoua. :)

    ReplyDelete
  4. Mi se pare imposibil sa nu vorbim despre oameni, sunt prea misteriosi.

    ReplyDelete
  5. Frumos spus! <3
    Ai dreptate. Cu defecte si calitati, in general, fiecare om este unic, special.

    ReplyDelete
  6. Oamenii fac multe greseli, dar asta ne face oameni şi nu Dumnezei, cred că doza de bine sau rău există în fiecare şi că tocmai această dualitate face rău.

    ReplyDelete
  7. Ai perfecta dreptate de cele mai multe ori suntem dipusi sa luptam cu noi insine!

    ReplyDelete
  8. În fiecare dintre boi există un loc care poate fi ocupat numai de Dumnezeu.
    Eu încerc să fiu ca El,uneori e foarte greu, dar tot nu renunț!
    Și tu ești specială! :)

    ReplyDelete
  9. Putem incerca sa uitam dar nu sunt sigura daca putem reusi...

    ReplyDelete
  10. putem să fim răi sau putem să fim buni.
    depinde doar de noi.
    de aceea alegem.

    ReplyDelete