Versetul zilei

Tuesday, August 21, 2012

Trecător în lume.

Sunt un străin ce rătăceşte prin lumea aceasta trecătoare.De multe ori uit, că e atât de trecătoare încât nu merită atâta importanţă.Uit că nu aparţin acestui loc, că sunt aici doar pentru o vreme.Şi stau şi mă întreb, de ce mă sinchisesc aşa mult pentru ca mai apoi să mă aleg cu nimic? De ce îmi fac atâtea griji, atâtea gânduri? Viaţa pe pământul acesta nu este altceva decât o povară. Anii trec repede, iar cânt te uiţi în urmă şi te întrebi ce ai realizat, îţi dai seama că nu ai realizat mai nimic. Dacă nu te-ai preocupat de suflet şi de cel de lângă tine, dacă nu te-ai oprit să oferi o îmbrăţişare, un zâmbet cald, dacă nu  ţi-ai deschis inima în faţa lui Dumnezeu, totul e amărăciune.
Cu ce voi pleca eu de aici? Nu ştiu. Atât ştiu, dacă am ajuns până în ziua de azi, nu e pentru că am eu vreun merit, nu e pentru toată truda pe care am deupus-o, ci e datorită lui Dumnezeu, care n-a încetat să mă iubească şi să mă poarte pe braţul Său.Aşa că acum de ce mă zbat de una singura? Nu ajung nicăieri. Iar voi, cei care citiţi aceste rânduri, puteţi să alergaţi cât vreţi în această lume, dar fără Dumnezeu nu ajungeţi la izbândă.

11 comments:

  1. Nici nu stiu unde am fi ajuns fara Dumnezeu... Desi de cele mai multe ori suntem pe deplin convinsi ca fericirea noastra se datoreaza faptului ca am muncit si ne-am trudit pentru ea, totul se datoreaza Lui:). Frumoasa postarea.

    Dee.

    ReplyDelete
  2. Doar Dumnezeu ne poate da un sens în viața asta.
    Fără El suntem ca o frunză în bătaia vântului.

    ReplyDelete
  3. Ce mult îmi place articolul ăsta! :)

    ReplyDelete
  4. Si eu ma intreb uneori de ce ne chinuim atat de mult,de ce dam atata importanta lucrurilor,cand stim ca totul e trecator..

    ReplyDelete
  5. ai dreptate dar sincer...nu stiu cat ne da D-zeu la toti o sansa sau un "viitor" ...atat timp cat il facem noi singuri...parerea mea ca daca ar exista si ar fii asa cum spunem cu toti noi am fi cum este jocul Sims ..niste oameni virtuali controlati de altcnv....

    ReplyDelete
  6. nu stiu daca l-ai primit pe celalnt ..comentariu dar daca da il stergi pe asta si il lasi pe acela..sincer sa fiu nu stiu cat e de adevarat...si daca ar fii asa asta ar insemna sa fim ca intr-un joc..gen sims..noi virtuali controlati de el real !

    ReplyDelete