Versetul zilei

Tuesday, August 28, 2012

Lasă-te călăuzit!

Uită-te la tine suflete! Eşti sleit de puteri şi nu mai ştii unde să te duci, nu mai ai nici voinţă şi nici curaj ca să  mergi pe undeva. Te-ai duce la Dumnezeu dar parcă nu mai ai ce să îi spui, te simţi departe de El , departe de oameni , departe de tot ceea ce este în jurul tău.Ai vrea totuşi să faci ceva, să rezolvi problemele ce se agaţă de tine. Te simţi singur. Te vezi rătăcit printre gânduri, printre planuri, printre poveri. Undeva din depărtare se aude o voce :" Lasă totul în mâna Mea, nu mai încerca să conduci tu , nu faci decât rău". Dar vocea sună de aşa departe şi parcă nu mai ai putere să o asculţi." Ce vrei Doamne de la mine? Sunt la răscruci de drumuri, nu ştiu ce să fac, nu înţelegi?"
Ba da, Dumnezeu chiar înţelege, cel care nu înţelege şi nu vrea să-şi deschidă sufletul eşti tu. 
Dar eşti prea încurcat în propriile tale idei ca să îţi dai seama. De ce e aşa de greu să îţi deschizi inima şi să te laşi călăuzit? Oare Dumnezeu nu ştie viitorul? Oare nu are El însuşi un plan bine pus la punct pentru viaţa ta? De ce te temi? Lasă-te călăuzit! Nu mai duce singur povara, nu mai fi aşa orgolios...
Uneori, ajutorul vine de unde nu te aştepţi!

17 comments:

  1. Cred ca tot ce-i mai frumos se intampla atunci cand te astepti mai putin...

    ReplyDelete
  2. ti-am mai zis ca trebbuie sa te faci scriitoare ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu stiu, poate mi-ai mai zis, dar din moment ce esti anonim nu am cum sa imi amintesc.(mai sunt si alte persoane anonime pe aici) dar multumesc :D

      Delete
  3. Perfect adevarat ,ajutorul mereu vine mereu de unde nu ne asteptaml.Si daca ne lasam calauzici ,ajura ...chiar foarte mult!

    ReplyDelete
  4. ca si iubirea de altfel.
    superbe ganduri, din suflet.

    ReplyDelete
  5. Ai perfecta dreptate. Trebuie sa ne lasam grijile , nevoile si pe noi in mainile Lui.EL mereu este langa noi in momentul in care strigam dupa ajutor.

    ReplyDelete
  6. mă las...
    dar mi-e frică.

    Lavi...mi-ai lipsit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. de ce ti-e frica?

      chiar ti-am lipsit?:D m-am bucurat sa aud asta :D mi-ai dat asa un impuls ca sa mai scriu.multumesc>:D<

      Delete
  7. Sunt deacord ca ajutorul vine de multe ori de unde te astepti mai putin .

    ReplyDelete
  8. Aşa e. Am primit ajutor când nici nu mă aşteptam, iar pentru asta sunt mai mult decât recunoscătoare! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereu primim cand nu ne asteptam si trebuie sa fim recunoscatori, nu ca trebuie dar asa ar fi normal si frumos.

      Delete