Versetul zilei

Friday, August 31, 2012

Toamna, bate vântul...

Toamna bate vântul şi îmi ia cu el amintirile şi dorul strâns pe timp de vară. Bate cu putere şi încetul cu încetul va duce cu el şi frunzele îngălbenite de timp şi durerea şi fericirea. Amintirile, vor fi ramurile goale ce-mi vor bate  la geam, iar ploaia va fi mângâierea caldă care se va prinde de mine. Toamna bate vântul şi cu el se duc şi planurile mele, şi ideile, şi pregătirea. Numai eu rămân tot goală, tot pustie, tot amară privind la ceas şi spunând pentru a mia oară, iar se duce vara, iar apare toamna...
Apoi, să vă spun drept, septembrie nu-mi este o prietenă prea bună, ea vine repede, stă puţin timp şi apoi pleacă şi mă lasă mereu în urmă. Apoi urmează ploi şi vreme rea, şi mai pică din cer şi nostalgie.Am un singur gând ce-l păstrez curat în mintea mea: Pe măsură ce timpul trece, pe măsură ce cunosc mai mult anotimpurile avansez spre casa mea, devin cunoscător şi trăiesc cu speranţa că într-o zi nu voi mai rămâne corigentă în şcoala vieţii.

12 comments:

  1. Cand vine toamna ma apuca nostalgiile.

    ReplyDelete
  2. Imi place aerul de toamna, cu nostalgie si urme din extazul verii si cu avertismente din partea iernii care isi asteapta randul.

    ReplyDelete
  3. Imi place toamna.. si imi place si mai mult dupa ce am citit randurile astea

    ReplyDelete
  4. Mie imi place toamna.Dupa caldurile de 42 C , toamna este binevenita.Dar totusi , cel mai mult iubesc vara , poate pentru faptul ca sunt nascut vara :D

    ReplyDelete
  5. e vara inca...nu vreau toamna acum...

    ReplyDelete
  6. Cred ca o sa treci si dupa anotimpul acesta...viata asta e atat de surprinzatoare incat nu vei ramane corijenta

    ReplyDelete
  7. e frumoasa toamna... desi de cele mai multe ori nostalgica, e frumoasa.

    ReplyDelete
  8. Abia asteptam toamna,pentru ca melancolia ei ma fascineaza.Articolul e asa de dragut!:)

    ReplyDelete
  9. ai un mic premiu pe pagina mea! :)

    ReplyDelete