Versetul zilei

Sunday, September 2, 2012

Bună dimineaţa timp,

-Bună dimineaţa străine, vei trece şi azi la fel pe lângă mine?
Fără să mă bagi în seamă, fără să mă vezi?
Măcar astăzi stai cu mine. Hai timpule să ne împrietenim. Eu îţi voi spune cât de mare nevoie am de tine iar tu-mi vei povesti istorioarele ce le-ai auzit de pe la alţii, că doar eşti bătrân şi mare.
-Eu, zice timpul, nu am cum să mă opresc nici măcar o secundă din drumul meu.Toată ziua călătoresc şi nu mă satur să  privesc minunăţiile din jur. Aş vrea totuşi să mai iau o pauză din când în când să le spun oamenilor să mă preţuiască mai mult, dar vezi tu, datoria mea e să tot trec.Şi mai apoi nu-i minunat să vezi copacii înflorind, înverzind , îngălbenind şi apoi murind? 
Nu-i minunat să vezi cum toate renasc de fiecare dată mai noi şi mai pline de viaţă iar apoi se pierd într-un somn adânc?
Bună dimineaţa îmi zici? 
La mine nu e timp de aşa ceva, eu cutremur toată lumea şi nu am timp nici de o cafea.
-Străine, te rog, nu-mi zi poveşti din astea, că nu de ele vreau eu să aud.
Atât doresc, te rog opreşte ceasul, nu vezi că ticăie prea mult?

14 comments:

  1. Cat de frumos ai descris trecerea ireversibila a timpului:x Timpul trece , fara sa ierte pe nimeni , dar este necesar sa ne simtim vinovati pentru nepretuirea acestuia .

    Cat de moolt imi place noul sablon ! Nu stiu cum faci , dar este minunat :x

    ReplyDelete
  2. Cat e frumos ai scris, pe bune !! imi place tare.

    ReplyDelete
  3. O postare sensibila, un adevar exprimat printr-un mod care ma intristeaza si ma face sa-mi dau seama cat de repede trece timpul...

    ReplyDelete
  4. Nu avem cum sa oprim timpul,dar putem sa trecem prin el fara sa-l simtim,totul depinde de noi.

    ReplyDelete
  5. Buna, ma bucur ca te-am regasit, facem schimb de link? Te astept cu raspuns la mine pe blog, intr-un comentariu.

    ReplyDelete
  6. De-am putea noi face timpul, am mai repara din greșeli și tot n-ar fi bine. Dar poate așa, învățăm să prețuim mai mult ce avem și ce ni se oferă.
    Bine te-am regăsit!

    ReplyDelete
  7. Fara cuvinte ! Mi-a placut enorm.
    Noi,oamenii,ar trebui sa-l pretuim..

    ReplyDelete
  8. Bine te-am regăsit, Lavi!
    Frumos, tulburător mesajul tău!

    ReplyDelete