Versetul zilei

Tuesday, September 25, 2012

Cât m-ar costa un miracol?

Am avut ocazia să citesc o povestioară care să mă impresioneze foarte mult. Ca să vă spun aşa în mare, pentru că povestirea am citit-o prin 2009-2010 pentru prima dată şi am recitit-o vara asta, s-ar putea să nu îmi aduc bine aminte detaliile.
Este vorba despre o fetiţă de 7-8 ani care avea un frăţior bolnav iar într-o zi i-a auzit pe părinţii ei spunând că numai un miracol l-ar mai putea salva.Ea, a fugit repede în camera ei şi a început să numere toţi banii pe care îi avea în puşculiţă (nu-mi aduc aminte cifra exactă, dar era vorba de câţiva  cenţi).I-a luat şi a plecat la farmacie. Când a ajuns acolo,farmacistul era ocupat şi vorbea cu un client, fetiţa a aşteptat cât a aşteptat dar apoi a pus bănuţii pe masă şi a zis : 
Aş dori să cumpăr un miracol, cât costă? 
Atât farmacistul cât şi persoana ce era prezentă s-au uitat spre fetiţă neînţelegând ce vrea ea să spună.Fetiţa le-a explicat că frăţiorul ei era bolnav şi de ceea ce au zis părinţii ei, şi împingându-i banii farmacistului a continuat : 
îmi ajung ca să cumpăr un miracol? 
Farmacistul i-a explicat că nu poate să cumpere un miracol, dar atunci clientul de care v-am spus mai devreme a întrebat-o câţi bani are , i-a luat şi i-a zis că exact atât costă acel miracol. A mers acasă cu fetiţa şi a discutat cu părinţii ei.El era chiar medicul chirurg de care avea frăţiorul său nevoie. Părinţii se tot întrebau cât oare a costat acea operaţie, noi ştim cât, acei puţini cenţi plus credinţa unui copil.
Acuma, aş dori şi eu să cumpăr un miracol şi cred că nu costă nimic, pentru că Isus a plătit deja preţul pentru mine şi pentru tine, murind pe cruce. 
Deci, îndrăzniţi să credeţi că încă mai există miracole!

13 comments:

  1. Deci eu am centi. Cine ma ajuta cu credinta?! Sincer imi place! Copii sunt asa de sinceri si indrazneti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. am zambit cand am citit ce ai scris..nu stiu ce sa zic legat de credinta, poate ar trebui sa iti deschizi inima spre ea.

      Delete
  2. Există, dar e nevoie de credință pentru a le vedea!

    ReplyDelete
  3. "cumparam" un miracol cu o dorinta,un pic de incredere,cu o rugaciune...

    ReplyDelete
  4. Eu una...da cred că există miracole. Și noi suntem unul...

    ReplyDelete
  5. Exista,dar trebuie sa le meritam...

    ReplyDelete
  6. Intotdeauna am crezut in miracole. Prin credinta si ruga ne putem astepta la miracole din partea lui D-zeu.

    ReplyDelete
  7. Niciodata nu am incetat sa cred in miracole :) Sunt prea evidente ca sa fie ignorate.. insa asta nu inseamna ca ele iti vor aparea mereu sa te scoata din impas..
    Draguta povestea :)

    ReplyDelete
  8. Off...ce trist era prima parte.:x.Ce fetita minunata..:)

    ReplyDelete