Versetul zilei

Thursday, September 6, 2012

Ieri Dumnezeu a fost cu mine

Există o melodie care spune aşa: "Ieri Dumnezeu a fost cu mine, astăzi eu sunt sub protecţia Lui, nu mă îngrijorez de ziua de mâine, mă încred în Cuvântul Domnului"
Cred că aceste cuvinte spun deja tot ce trebuie.Vedeţi voi, aceasta este cheia pentru îngrijorare sau mai bine zis aceasta este soluţia. De ce ne panicăm oare?Dacă am ajuns până aici şi Dumnezeu a fost cu noi pas cu pas nu va fi El cu noi şi de acum înainte? Nu vom şti niciodată ce ne aduce ziua de mâine, cine ne va mai răni, sau ce drumuri se vor mai închide pentru noi, dar dacă îl avem pe Dumnezeu ca ajutor totul va fi bine.
Ştiu că e mai uşor de zis decât de crezut şi de făcut, ş nici eu nu sunt mai bravă, şi eu uit de El în momentele dificile şi totuşi Dumnezeu rămâne şi ne ajută să trecem mai departe.
Pe un om îl vezi când e lângă tine, când vine, când pleacă, dar pe Dumnezeu nu-L poţi vedea, uneori nu poţi nici măcar să-L simţi, însă ţine minte ceva : Dacă El nu ar fi fost cu tine în fiecare zi nu ai fi ajuns până aici!
Aşa că atunci când ai parte de greutăţi şi îngrijorări nu înceta să-ţi aminteşti aceste cuvinte:
"Ieri Dumnezeu a fost cu mine, astăzi eu sunt sub protecţia Lui, nu mă îngrijorez de ziua de mâine, mă încred în Cuvântul Domnului"

9 comments:

  1. mi-au scapat cateva lacrimi...:)...pentru ca sunt mai sensibila in aceasta perioada...dar si pentru ca sunt niste vorbe adevarate...:*

    ReplyDelete
  2. Dumnezeu e tot ce avem nevoie.
    Fără un prieten sau n obiect am putea trăi, dar fără Dumnezeu suntem nimic.

    ReplyDelete
  3. Dumnezeu va fi intotdeauna alaturi de noi! Noi suntem cei vinovati in cazul in care nu-l observam .

    ReplyDelete
  4. Sunt frumoase şi interesante acele versuri.Dumnezeu are grijă tot timpul de noi,de fiecare.Atâta!

    ReplyDelete
  5. Frumos, m-ai facut inca odata mai optimista in ceea ce priveste ziua de maine!

    ReplyDelete
  6. daca eram o fetita :))poate plangeam dar fiind un baiatel foarte cuminte :-" ...incerc sa fiu tare:))oricum foarte mari si foarte adevarate acele cuvinte

    ReplyDelete
  7. Dumnezeu este mereu cu noi.
    In inima noastra si oriunde mergem sau facem ceva.

    ReplyDelete
  8. Se mai spune ca "Asemeni gandurilor iti este si viata" ,asta nu cred ca mai tine de Dumnezeu ,tine strict de noi.

    ReplyDelete