Versetul zilei

Sunday, September 16, 2012

De ce să nu ne trezim acum?

Vreau să le mulţumesc persoanelor care trec mereu pe aici sau chiar ocazional şi îmi lasă din gândurile lor.De asemenea vreau să mulţumesc şi pentru complimente.Chiar dacă nu reuşesc să trec de fiecare dată înapoi sau să răspund la comentarii, apreciez gândurile şi vizitele voastre şi sper să vă fie de folos ce scriu.


Ultima zi de vacanţă.Un nou început.Un sfârşit.
Trece timpul, sau aş putea să corectez şi să spun, trec oamenii prin timp, se duc anii din viaţa lor, dar întrebarea care ar trebui să ne atragă atenţia cu adevărat este: ce rămâne în urma noastră?!
Mă doare să văd că atât de mulţi oameni sunt preocupaţi de geneza lor, de unde vin, că fac atâtea descoperiri şi atâtea sacrificii, atâta timp pierdut ca să afle ce a fost mai înainte de ei şi atât de puţini oameni care sunt preocupaţi de locul unde se vor duce. 
Eu cred că întrebarea care ar trebui să ne bată la cap nu este de unde venim,  ci încotro ne îndreptăm.
Oamenii afirmă că cred în Dumnezeu, România este o ţară care se caracterizează ca fiind creştină şi totuşi lipseşte credinţa, lipseşte dragostea, iertarea, bunătatea.Ne întrebăm de ce în jurul nostru este atâta invidie , răutate, ură şi altele.Găsim răspuns? Cred că fiecare are unul, dar cine îţi garantează că e cel corect? Adevărul e că ne-o facem cu mâna noastră şi trece timpul şi ne prinde ocupându-ne de fleacuri.De ce? De ce nu realizăm odată care sunt lucrurile cu adevărat importante? Chiar trebuie să regretăm mereu după ce trece un an, doi? Să ne trezim la un moment dat că am facut nu ştiu câte lucruri care nu aveau rost, sau care ne-au lăsat cu gust amar? De ce să nu ne trezim acum?

22 comments:

  1. Noi trebuie sa iti multumim pentru tot ceea ce faci.Pe mine ma ajuta enorm de mult tot ceea ce scrii si citesc cu drag fiecare cuvant si iau aminte !
    Oamenii nu se trezesc acum fiindca acum sunt prea ocupati cu alte lucruri inutile.Se vor trezi cand vor observa ca totul a trecut si deja totul devine irecuperabil!

    Sa ai o saptamana minunata si succes maine la scoala !

    ReplyDelete
  2. Cata dreptate ai!Am ajuns ca niste roboti sa uitam de noi...este o intrebare buna si ar trebui sa reflectam incotro ne indreptam.

    ReplyDelete
  3. Greselile sunt normale in viata cuiva :| nu le poti evita chiar daca te trezesti, asa cum spui tu. Si cu odata cu greselile vin si regretele, uneori.

    ReplyDelete
  4. liceu, trezit devreme, tigara din fata liceului de dimineata si dormit in banca :))

    ReplyDelete
  5. Imi place ce vad pe blogul tau,numai ca nu mereu am timp ,si asta nu e chiar bine!
    Oricum imi place cum scrii!

    ReplyDelete
  6. da,oamenii ar trebui sa-si canalizeze atentia inspre viitor si unde vor ajunge..ori unde doresc sa ajunga..poate daca nu ne-am lasa macinati de trecut am zambi mai des!un inceput de toamna frumos iti doresc :)

    ReplyDelete
  7. Te citesc foarte des... pentru ca ma simt acasa. Cand am nevoie de ceva care sa imi aduca aminte ceea ce conteaza pentru mine cu adevarat vin aici si te citesc. Ti-am lasat prea rar comentarii, dar iti multumesc pentru ceea ce scrii. Si eu scriu... dar in ultima perioada nu mai pot sa "scriu". You are inspirational. Keep it up!

    ReplyDelete
  8. Complimentele le-ai muncit, nu au fost gratis!:)

    ReplyDelete
  9. Este greu. Ai trait atatia ani, atata timp pierdut facand un lucru, iar acum, sa ne trezim la realitate? este greu si imposibil. Putini pot asta, crestinii adevarati. Ai multa dreptate:) Totusi, mai sunt si alte unghiuri de unde poti privi, de ce te limitezi doar la unul?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu ma limitez doar la un unghi, dar imi place sa privesc din acest unghi pentru ca aici am decoperit adevarata dragoste si pace.

      Delete
  10. Am realizat ca majoritatea inteleg prin credinta doar mersul la Biserica.Mie mi se parte ca aceasta este doar o mica parte din ce ar trebui sa insemne credinta.

    ReplyDelete
  11. Cred ca cel mai mult timp il petrecem cu fleacuri sau tinem cont de lucrurile care nu sunt atat de importante.Mi-a placut mult postarea.:)

    ReplyDelete
  12. Modul in care scri e foarte linistitor si te apreciez foarte mult pentru credinta puternica pe care o ai,din pacate e greu sa crezi in ce spun preotii,in ce spune biblia,pentru unii e imposibil.Eu cred in Dumnezeu,cel pe care il simt,dar nu pot sa cred in biserica ,am atat de multe motive,dar nu pot sa-ti schimb parerea si nici nu vreau sa-ti spun motivele mele pentru ca tu poti sa crezi si asta e minunat.Din pacate eu sunt una dintre personele interesate de evolutia omului pentru ca daca nu suntem interesati de unde am venit atunci inseamna ca nu suntem interesati nici de viitor,de ceea ce am putea deveni,sunt multe lucruri fara legatura in religie,iar unul dintre cele mai mari e faptul ca sunt atatea religi,care e cea corecta?Cea adevarata?Dar te apreciez enorm si am un mare respect pentru cei ca tine.

    ReplyDelete
  13. Si eu imi pun aceleasi intrebari, dar intotdeauna raman fara raspuns...
    Asa sunt multe intrebari fara raspuns si cel mai probabil asa vor ramane :|

    ReplyDelete
  14. ai pus punctul pe "i" cum s-ar spune...si good luuuuck in noul an scolar !

    ReplyDelete
  15. http://viziunidinviata.blogspot.ro/2012/09/campania-promoveaza-ti-favoritul.html

    Participi la campanie ?

    ReplyDelete
  16. Imi plac enorm de mult articolele tale. Le citesc cu mare drag. Sa nu te lasi!

    ReplyDelete